הערכות כוללות מוצרים שונים שנבחרו בשיתוף מועדון "יותר", מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, לאחר קבוצות מיקוד עם מועמדים לגיוס, בהתאם לצרכי החיילים
זאת במסגרת השקת פלטפורמת MVNO ■ היקף החוזה לא נמסר
שר התקשורת כחלון זוכה לכותרות אוהדות, אבל ההצלחות שלו לא תמיד מגיעות לצרכנים
שירות "ווליום" יאפשר האזנה לשירים בטכנולוגיית סטרימינג באמצעות חבילת גלישה ללא הגבלה, במודל של תשלום חודשי בעלות של 20 שקל, ויוצע ללקוחות כל מפעילות הסלולר
עד היום רוב השירותים של מפעילות הסלולר פנו רק ללקוחות שלהן ■ פלאפון מקדמת כעת שיטה חדשה, בה החברה מציעה גם למשתמשים של מפעילות אחרות לצרוך ממנה שירותים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי
החברה מחליפה את חבילות הסלולר שהיא מציעה ללקוחות המגזר הפרטי ■ החבילות החדשות יוצעו ב-99-299 שקל לחודש ללא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות
ההכנסה המצרפית של סלקום, פרטנר ופלאפון הסתכמה אשתקד ב-19.1 מיליארד שקל ■ פלאפון בלטה במיוחד בצמיחה, בפרטנר מדברים הכי הרבה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה
בסיכום שנת 2010, הרווח הנקי עלה ב-18.1% למיליארד שקל ■ ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-5.4% ל-1.47 מיליארד שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד
ממחקר של דלויט על מגמות בשוק הצריכה הסלולרית עולה כי למחירי הגלישה יש חשיבות רבה, סבסוד המכשירים ייעלם, הודעות ה-SMS עדיין מכניסות, אבל הפרסום עדיין מדשדש
גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: נאטורפיל מספקת לייזר כחול, סמסונג משיקה את הגלקסי ופלאפון מפרסמת עמוד חלול
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
שר התקשורת התיר לסלקום לגבות חוב על מכשירים בעסקת קרדיט ■ פלאפון ופרטנר יישרו קו ■ סלקום: "החברה לא גבתה ריבית בעבר ולא גובה כעת"
אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון