סגנית שר התמ"ת: "נפח הגלישה ממכשיר הסלולר אינו מעודכן באופן נגיש וברור על צג הנייד, עובדה המקשה על יכולתם של צרכנים העושים שימוש בשירות זה לתכנן את קצב גלישתם"
(עדכון) - שר התקשורת הודיע כי דמי הקישוריות יוזלו ב-73% ל-6.8 אגורות (במקום 25.1 אגורות כיום) החל מ-2011 ■ ההפחתה תהיה מדורגת ותגיע עד 5.5 אגורות ב-2014
רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל
גליקמן היה מיועד לתפקיד המנכ"ל, אך החליט לפרוש בשל ה"צפיפות" בצמרת החברה ■ גלברד כיהן בעבר כמנכ"ל בזק ואולץ לפרוש בעקבות פרשת הבונוסים
קמפיין "חשבון צמיחה" ממקם השבוע את בנק הפועלים בראש טבלת המותגים המושקעים ■ במקום השני - 013 נטוויז'ן
הכנסות החברה עלו ב-6% והסתכמו ב-1.429 מיליארד שקל ■ בסוף הרבעון חצתה פלאפון את רף מיליון המנויים ברשת החדשה ■ שירותי התוכן והערך המוסף כבשו 23% מסך ההכנסות בשוק הסלולר
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
גלעד אלפר ממיטב: בזק צפויה לדווח על רווח נקי של 617 מיליון שקל ברבעון השני ■ מעניק המלצת "תשואת יתר" למניה עם מחיר יעד של 10 שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף מבחינה תקציבית
10 הקליפים שיקבלו את כמות ה-LIKE הגדולה ביותר בפייסבוק יעלו לשלב הגמר, שייערך לאחר הרמדאן ■ הזוכה יוכרז ככוכב הבא של המגזר הערבי ויזכה להקליט סינגל עם הזמר הפופולרי ויסאם חביב
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
לטענת החברה, קיים פער בין המלצות NERA לתעריף הקישוריות שקבע משרד התקשורת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט ממוקמת בפסגת סקר הפרסומות האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
והרי התחזית: לחברות הטלפוניה נפל האסימון - הן הבינו שדברים משתנים ויציעו לכם מבצעים
עוד עולה מהסקר כי משלוח SMS היא הפעולה הכי שכיחה של חיילים בסלולר, והאזנה למוזיקה בסלולר עולה ככל שהחייל משרת רחוק יותר מהבית ■ 53% גולשים באינטרנט בסלולר ■ חיילים מתקשרים יותר לאמא, חיילות - לחבר
לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון