חברות הסלולר מציעות מסלולי תשלום מראש באמצעות כרטיסי חיוג ■ היתרון: אין הפתעות בחשבון ■ החיסרון: התעריפים גבוהים משמעותית מאלה המקובלים ■ ההבדל בין מחירי כרטיסי החיוב של החברות השונות הוא זניח
פלאפון וסלקום ישיקו הלילה את מכשירי ה-iPhone במכירה הלילית ■ מה ירוויחו הצרכנים? מחירים וחוויית קנייה ייחודית באווירה סמי-מחתרתית ■ והחברות? משדרות חדשנות ומחסלות מלאים עם השקעה אפסית בפרסום
(עדכון) - מנתונים שהגיעו ל"גלובס" עולה כי אם הלקוח מעוניין לקנות iPhone במזומן ובהתחייבות לאחד ממסלולי הרשת הקיימים (לא מסלולי iPhone), המחירים הם להלן: למכשיר הבסיסי 8G ישלם 2,625 שקל, לגירסת ה-3GS ישלם 3,150 שקל, ולמכשיר ה-32G ישלם 3,675 שקל
למרות שנדמה היה כי איש העסקים הצרפתי פטריק דרהי קרוב לזכייה במירס, ההצעה האחרונה של בצלאל עשויה לפתוח מחדש את ההתמחרות ■ גורמים המקורבים לבצלאל אומרים כי כוונותיו רציניות ביותר
לקראת ההשקה ביום רביעי בחצות, פלאפון ופרטנר יתנו ערכות מולטימדיה הכוללת גם רמקולים, ואילו iDigital תעניק שובר בסך 500 שקל לרכישת אביזרים למכשיר וכן הנחה של 2,500 שקל לרכישת מחשב מק
כך מעריכים במריל לינץ' לקראת ההשקה הרשמית של ה-iPhone בישראל מחרתיים ■ הערכה: ה-iPhone יקפיץ את ההכנסה הממוצעת למשתמש בחברות הסלולר ב-30% ■ איזו חברה תרוויח הכי הרבה מההשקה?
פיג'ו מובילה השבוע בקמפיין הגדול הראשון שלה ב-2009 ■ משרדי האינטראקטיב ממשיכים לנגוס בתקציבי האוף-ליין
בית פלאפון הוא בניין משרדים בן 7 קומות בצומת הרחובות דרך השלום ויצחק רבין בגבעתיים, המושכר במלואו לחברת פלאפון ■ הנכס מוחזק ע"י ישראלום (66.66%) ואמות השקעות של נתן חץ (33.34%)
Twisted Fly: השבוע גלש הדיון בקמפיין לזירות המרכזיות, דבר שהביא לעלייה בהיקף השיחה מהשבוע שעבר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות לבנק מזרחי-טפחות ולבמבה של אסם ממשיכות להופיע במקום מכובד בטבלה למרות שלא שודרו השבוע ■ הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר בטלוויזיה השבוע מבחינה תקציבית
פלאפון תקיים את המכירה במתחם מיוחד בקניון איילון ברמת-גן, ואילו סלקום תבצע את המכירה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב ■ נציגת אפל בארץ, idigital, הודיעה כי המכשירים שיימכרו בחנויות שלה יגיעו תחת מסלולי פלאפון
סמנכ"לי השיווק של המפעילות הסלולריות מדווחים ל"גלובס" על הטרנדים של השנה - וחושפים לראשונה את דעתם על עתיד ה-iPhone בישראל
האם גם אתם מרגישים שאתם מנהלים מאבק בלתי פוסק על שליטה בהוצאות התקשורת שלכם? "גלובס" ריכז תלונות נבחרות של לקוחות נגד שורה של חברות תקשורת - ובדק איזה מענה הן נותנות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות
פלאפון וסלקום בראש בטבלת המותגים המושקעים בפרסום ■ הפועלים הוא השריד האחרון למלחמות הפרסום של הבנקים
המוקד הטלפוני המיוחד שייקרא I-Team יכלול כ-30 מומחים ל-iPhone, אשר יסייעו במתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בכל שאלה הקשורה למכשיר, מנושאי תפעול ועד שאלות מורכבות ובקשות
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון