הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-2.915 מיליארד שקל, עלייה של 4.4% לעומת הרבעון המקביל ב-2009 ■ הרווח תפעולי עלה ב-9.4% ל-874 מיליון שקל ■ ההכנסות והרווח הנקי של פלאפון עלו ב-10% וב-13%, בהתאמה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של כמיליון דולר
המחשב הנייח של ACER יתאים לכם גם לשימוש בחדר העבודה וגם בסלון, כאשר הביצועים בהחלט יספקו משתמשים שרוצים להפעיל מעבד תמלילים, לגלוש באינטרנט או לצפות בסרטים
שיטת שיווק מעצבנת: שיחות שלא נענו מתגלות כפיתיון להשיב שיחה ולקבל באוזן פרסומת
בדיקת אתר "כמהזה" מגלה כי פלאפון משתלמת ביותר בארה"ב ואירופה, ואילו אורנג' משתלמת ביעדי המזרח הרחוק ■ לרוב משתלם יותר לרכוש חבילה ידועה מראש מאשר לשכור כרטיס SIM ולשלם לפי השימוש
אבל ההצגה חייבת להימשך ■ ערב כנס TEDxTelAviv הראשון בישראל, מאמני הדוברים בכנס ומומחים נוספים מסמנים 8 מכשולים נפוצים בפרזנטציה - ונותנים טיפים איך להיחלץ מהם בזריזות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
במעמקי העיר העתיקה בבירת הנגב עמלים בשנתיים האחרונות על מערכות שיאפשרו לקיים שיחות, לנווט ב-GPS, לראות סרטונים ב-YouTube ואף להאזין לתחנות רדיו אינטרנטיות ■ סלקום כבר בפנים, ברוסיה ובצרפת כבר התעניינו
משרד התקשורת נמנע מלטפל בסוגיית הבעלות על yes ■ דיוני ישיבות דירקטוריון פלאפון בענייני רכש מכשירים מיורוקום-נוקיה יתועדו בפרוטוקול מפורט ומלא
המגע בסלולרי של טושיבה יגרום לכם למרוט את השערות - בקושי מגיב עם האצבעות, וכשמשתמשים בו עם עט המגע, המכשיר עצמו בקושי מגיב ■ לא יצא לנו להגיד את זה הרבה, אבל טוב שפלאפון ביטלה את מכירתו כאן
אצבעות שוקולד פרה של עלית מתמקמות במקום השני בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
אפל תציע בתוך מספר שבועות דגם נוסף של ה-iPad הכולל חיבור לאינטרנט דרך הרשת הסלולרית ולא רק באמצעות תקשורת אינטרנט אלחוטית (WiFi) ■ פלאפון נמצאת במו"מ מתקדם להשקת ה-iPad בישראל
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל
באמצעות אתר "כמהזה" התמקח "גלובס" עם נציגי השירות של סלקום, בזק בינלאומי, HOT ו-yes והשיג ללקוחות חבילות משופרות, כאשר בסלקום עמד החיסכון על 100 שקל בחודש ■ כל הדרכים להוזלת החשבון החודשי
מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון