במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל
חברות הסלולר שולפות עוד ועוד שפנים מהכובע כדי למזער הפסדים בעקבות הורדת דמי הקישוריות: מעירות קווים רדומים, מייקרות תעריפים ישנים ומשכנעות אותנו לקנות סמאטרפונים
לטענת הלקוח, סוכן מכירות של פלאפון החתים אותו על עסקה - אך החשבון החודשי היה גבוה יותר ממה סוכם עמו
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
חברת המחקר הבודקת את מהירות הגלישה: פלאפון במקום הראשון, ואחריה החברה האוסטרית Austria's A1, במקום השלישי חברת CSL מהונג-קונג
במגדל שוקי הון מעריכים כי השינויים בענף מהותיים יותר מהדוחות, שצפויים להיות טובים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
צפויה להיות החברה הסלולרית הראשונה שתאמץ את טכנולוגיית התאים הסלולריים הקטנים ■ מדובר באנטנות זעירות המתחברות לקו ה-ADSL או למודם הכבלים, וכך לרשת הסלולרית
"גלובס" ואתר השוואת המחירים "כמהזה?" יצאו לבדוק מי מבין חברות הסלולר מציעה את הדיל המשפחתי הכי אטרקטיבי - ומצאו פערים של עשרות אחוזים ■ אורנג' ומירס הפתיעו לטובה
הערב נחתם הסכם שיתוף-פעולה במסגרתו תחל רשת רמי לוי למכור שירותי סלולר על גבי רשת פלאפון, שיוצעו החל מהרבעון השלישי של השנה תחת הקידומת: 055-66XXXXX
עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4
זאת גם כאשר העובדים הנפגעים אינם מיוצגים על-ידה - כך פסק היום באופן תקדימי בית הדין הארצי לעבודה
לאחרונה ביקשה מירס ממשרד התקשורת להורות לסלקום להפסיק מבצע למגזר החרדי ■ גורמים בחברות הסלולר: "משבוטלו קנסות היציאה הגבוהים שגבתה, מירס חוששת מנטישת לקוחות"
דחה בקשה לייצוגית נגד סלקום, פרטנר ופלאפון בנושא דמי הקישוריות שגבו בשנת 2003 במשלוח הודעות SMS ביניהן ■ "לא הוכח כי המחיר שנגבה אז - 38 אגורות - היה בלתי סביר"
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון