סלקום הגדילה את הרווח הרבעוני ל-74 מיליון שקל, פרטנר העלתה את הרווח ל-40 מיליון שקל ■ הכנסות שתי חברות הסלולר רשמו ירידה ■ פרטנר איבדה 20,000 מנויים ברבעון, סלקום איבדה 19,000
ב-2014 נמשכה החרפת התחרות בשוק הסלולר, תוך התחזקות החברות החדשות על חשבון הוותיקות ■ מה כל חברה מתכננת ל-2015, ומה הסיכוי שלה להצליח?
תציע באפליקציה מבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה מהפופולריות בישראל, שידורי ספורט ישירים, צפייה ישירה בתוכניות פריים-טיים בערוצים 2 ו-10 במקביל לשידור הטלוויזיוני וכן בערוצים בערבית וברוסית
גולן טלקום גייסה 13,300 לקוחות, לעומת 7,600 לקוחות בלבד בהוט מובייל ■ פרטנר ממשיכה לאבד יותר מנויים מפלאפון וסלקום כבר כמה חודשים ברציפות
לקוחות חדשים שמתקרבים לסיום החבילה מקבלים התראה על הסיום וכן על אופציה לעבור למסלול קבוע עם חבילה גבוהה יותר או להגדילה בתשלום חד-פעמי ■ סלקום ופרטנר מאפשרות הגדלה בתשלום; פרטנר מאטה מהירות בסיום החריגה
פרטנר היא הרשת המהירה ביותר, אחריה סלקום, ופלאפון במקום השלישי ■ הוט מובייל וגולן טלקום, שלא השיקו רשתות דור רביעי, נשרכות מאחור
הסיבה: משרד התקשורת חושש מתיאומים בין החברות שכבר סכמו על איחודי רשתות כמו פרטנר והוט מובייל וסלקום וגולן טלקום ■ הבעיה היא שהמכרז נדחה למועד לא ידוע
פרטנר ופלאפון מובילות במכירות ■ התופעה המעניינת: ביקוש גדול למכשירים עם זיכרון 64 ג'יגה ביט
(עדכון) - המסלול כולל תשלום חודשי של 150-140 שקל ל-18 חודשים, כשבסוף התקופה הלקוח יחזיר את המכשיר וישלם תשלום חד-פעמי של 899 שקל ■ הבעיה: אם הלקוח ירצה להמשיך להחזיק במכשיר - הוא ישלם מחיר יקר ביותר
שר התקשורת ל"גלובס": "מצער אותי לראות שפרטנר עדיין לא נכנסת לטלוויזיה; ללכת עם הוט בתחום התוכן זה מעורר דאגה ומנוגד לכל היגיון תחרותי" ■ פרטנר: נפעל להיכנס לתחום הטלוויזיה בכפוף להסדרת הרגולציה
פרטי האשראי שהיו בידי אורנג' לא היו רלוונטיים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של הלקוחה, הסכום לא הועבר אליה כנדרש
השבוע צפוי להתקיים דיון אצל מנכ"ל משרד התקשורת בנושא ■ תלונות על הקושי הבטחוני וההשקעה שנאמדת בעשרות מיליוני שקלים למאות אתרים נוספים ■ לפרטנר ככל הנראה יש הסכמי נדידה עם חברת הסלולר הפלסטינית פלטל
אתם זוכרים מתי בפעם האחרונה הוט הורידה מחירים? אולי לפני 16 שנה ■ עכשיו, כשפעמוני התחרות מתחילים לצלצל עם כניסתה של סלקום לתחום הטלוויזיה, הוט נזכרת להוריד מחירים ■ מעט מדי, מאוחר מדי
למרות שהמהלך די מסוכן, סלקום נכנסת לתחום הטלוויזיה כדי להרחיב את קשת המוצרים שלה בדרך להפיכתה לקבוצת תקשורת
הוט מובייל מגייסת יותר לקוחות מגולן טלקום אך ננטשת הרבה יותר ■ בקרב חברות הסלולר הוותיקות: פרטנר הכי ננטשת
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות