לאחר שהחתמים בהנפקה מימשו אופציה לרכישת מניות נוספות, גדל היקף הגיוס ל-180 מיליון דולר • לקראת ההנפקה עדכנה חברת הפרסום הדיגיטלי על העלאת תחזיות שביעית בשנה האחרונה, להכנסות של 460-470 מיליון דולר השנה - צמיחה של 42% לעומת 2020
ביקושים גבוהים נרשמו בהנפקת המניות של פריון נטוורק, והחברה תגייס 156.5 מיליון דולר, במקום 100 מיליון דולר • מחיר המניה בהנפקה נקבע על 21.5 דולר, הנחה של 12% על מחיר הנעילה אתמול
בסוף השבוע הביאה סנאפ לירידות במניות הקשורות לפרסום דיגיטלי, לאחר שתלתה את חולשת תוצאותיה בשינויי הגדרות הפרטיות אצל אפל • פריון הישראלית, לעומתה, מעלה שוב תחזיות, והמניה משלימה זינוק של 200% בשנה האחרונה • המנכ"ל: רק 1% מפעילותנו קשורה לאפל"
וידאזו שהוקמה ב-2014 פיתחה פלטפורמה המאפשרת לאתרי תוכן ליהנות מהכנסות באמצעות כלים ליצירת תכני וידאו • מנכ"ל פריון: שילוב הטכנולוגיות שלנו עם נגן הווידאו הייחודי של וידאזו מאפשר לנו להציע פתרון מקצה לקצה לאתרי תוכן, מבלי להזדקק לספקים חיצוניים"
Bing (בינג)אלקטריאוןדוחות כספייםדורון גרטסלהמומלצותוול סטריטווליו בייסישראליות בוול סטריטמיקרוסופטפרסום דיגיטלי