אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג
יו"ר ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס יציג להנהלה מספר מועמדים לרשת אותו בתפקיד
שר התמ"ת שלום שמחון חתם על תקנות הקובעות כי גודלן המזערי של האותיות בתנאים המופיעים בפרסומת יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות ביותר שבפרסומת
מה יעשה אדם שיש לו עשרות אלפי אזכורים ברשת ולא מצליח לתרגם זאת לתהילה וכסף
אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות
הקריה האקדמית אונו תפתח בשנת הלימודים הקרובה מסלול לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בהנהלת ד"ר מיכל שפירא ■ החוג קיבל באחרונה את אישור המל"ג ויעניק לבוגריו תואר BA
הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל
בכירי עולם הפרסום נפגשו על במה אחת בוועידת הנשיא והצליחו להגיע להסכמה, שלמרות כל השינויים והתהפוכות בעולם השיווק, הבסיס שעליו נשען עולם הפרסום לא השתנה
ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן
מהודעת רפיד לבורסה עולה כי נערך מו"מ על המשך השכירות לשטח הפרסום המוגדר "פרימיום"
הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל
כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?
שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת
סילברסטין, שותף במשרד הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, בפסטיבל קקטוס הזהב: "העבודה הטובה ביותר היא זו שעושים כשהלקוח לא התכוון אליה"
לקראת קקטוס הזהב, ריץ' סילברסטין נותן תובנה פשוטה לתעשייה שמחפשת כיוון: "לא משנה באיזה טכנולוגיה משתמשים ומה קורה בשוק, הבסיס של הפרסום הוא תמיד לספר סיפור טוב"
האוויר מריח בחירות בישראל: הנה קווים לדמות השערוריה הבאה שתעסיק אותנו
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק