מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני
היקף ההוצאות של הבנקים בתחום ב-2010 הסתכם ב-870 מיליון שקל, כמעט כמו שהיה לפני המשבר הכלכלי ■ מדובר בעלייה של 14.4% לעומת 2009
בטלוויזיה מככבות אמהות חד-הוריות, ואילו הפרסום עדיין פונה למשפחה המסורתית
הקבלנים מוחים על כך שאין ישראלים בענף הבניין, אבל לא בודקים איפה הם אשמים
אלה הם דברי ימינו: מלחמה בלתי פוסקת על הזכות שלא להיות מוטרד על-ידי מפרסמים
עידן "פתרונות כלל אצבע" חלף מן העולם, וזה הזמן לפתור את הדילמות השיווקיות
Adap.tv פועלת בתחום פרסום בוידיאו ■ הפלטפורמה שפיתחה וויקס מאפשרת להקים אתרים בקלות
הקמפיין של מישל אובמה נגד השמנה מספק רוח גבית למאבק בתחום
לכל הממהרים להרוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן - 7 מקצועות עם זמן הכשרה קצר, שכר התחלתי גבוה ואופקי קידום מהירים
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים
האתר יהיה פתוח להגשת עבודות עד 20 בפברואר, והשיפוט לתחרות יתקיים באפריל
לכאורה עברו הנשים דרך ארוכה מהאופן בו הוצגו בפרסומות משנות ה-50, אבל מחקר חדש של JWT ו"אד אייג'" מראה כי גם היום תפיסת הפרסומאים את האישה היא פשטנית מדי
מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים
חברת הדריה, המחזיקה בזיכיון, מתכננת לפנות לביהמ"ש בבקשה לצו מניעה נגד המכרז ■ להדריה יש אופציה לשנתיים נוספות, אולם עקב מחלוקות מסחריות יפורסם מכרז חדש
חברת הפרסום מבוסס התוצאות, שנמצאת גם בבעלות הפרסומאי אילן שילוח, מתכננת להעמיק את אחיזתה בשוק הלטיני
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק