כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי
יועץ התקשורת, מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א, אמר את הדברים בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס" לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"
סגרה את הסניף הישראלי של החברה שנפתח לפני שנה אדס מרקט שהוקמה ב-2007 עוסקת באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט ופועלת במודל של תשלום לפי ביצועים
ב-HOT וב-yes זועמים על המלצת ועדת מרדכי לדחות את הפרסום בכבלים ובלוויין ל-2012 מנכ"ל yes, רון אילון: "יש התערבות יתר של פקידים בשווקים תחרותיים" סמירה: "לא ניתן לפרסם בכבלים לפני שיש גוף מסדיר"
חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר
על-פי הערכות בענף, כנען תשלם עבור הזיכיון כ-5 מיליון שקל בשנה הזיכיון יינתן למשך 4 שנים עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות סמנכ"ל השיווק של כנען: "נעלה את מחירי הפרסום על אוטובוסים באזור תל-אביב"
סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי
חלק מהגיימרים מקווים שמחירי המשחקים יירדו, ואחרים כועסים על חדירת המפרסמים גם לטריטוריה הזו - אך זה לא מפריע למיקרוסופט, לגוגל ולדאבל פיוז'ן הישראלית להשיג נתח בעוגה שתגיע ל-2 מיליארד דולר עד 2011
לפי נתוני לשכת התעסוקה האמריקאית, חברות המדיה המקוונת והחיפוש באינטרנט היו היחידות שהעסיקו עובדים חדשים בסוף 2008
רוב המשווקים בארה"ב כבר קיצצו בתקציבים ומבקשים הנחות ממשרדי הפרסום
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
מדובר בשלטי פרסום שהציבה החברה על הקירות החיצוניים ועל חלונות הראווה של חנויותיה בנתב"ג השופט אליעזר ריבלין קבע כי סקאל לא הפרה בכך את הבלעדיות לפרסום של חברת רג'יקום איירפורט 2000
למרות המשבר הכלכלי הצליחה רשת NBC למכור את כל שטחי הפרסום במחירי שיא ולרשום הכנסה של 261 מיליון דולר
לפני כשנה החליטו בגיתם לאחד בין מחלקת האוף-ליין והאון-ליין בראיון ל"גלובס" מסבירה המשנה למנכ"ל מיכל דבורצקי איך יעבוד המודל החדש, ולמה בישראל עושים קמפיינים טובים אבל לא כאלה שמוציאים ממנה "וואו"
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק