פרסום

כתבות אחרונות

 

סגן נשיא MPG: "ה-VOD לא הרג את הטלוויזיה"

כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage ; לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי

בתיה פלדמן 18.03.2009

אייל ארד: "יותר קל לקבל תקציבי פרסום ציבוריים אם לא מחוברים לפוליטיקאים - אף אחד מהפוליטיקאים לא באמת עוזר"

יועץ התקשורת, מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א, אמר את הדברים בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס" ; לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

מקאן-אריקסון סגרה את אדס מרקט ישראל; הפעילות תמוזג לחברה הבינלאומית

סגרה את הסניף הישראלי של החברה שנפתח לפני שנה ; אדס מרקט שהוקמה ב-2007 עוסקת באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט ופועלת במודל של תשלום לפי ביצועים

ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.03.2009

יורם מוקדי מ-HOT: "במכולת הרגולטורית, מי שצועק מקבל ומי שעומד במחוייבויות - חוטף"

ב-HOT וב-yes זועמים על המלצת ועדת מרדכי לדחות את הפרסום בכבלים ובלוויין ל-2012 ; מנכ"ל yes, רון אילון: "יש התערבות יתר של פקידים בשווקים תחרותיים" ; סמירה: "לא ניתן לפרסם בכבלים לפני שיש גוף מסדיר"

יעל גאוני 16.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

כנען פרסום בתנועה זכתה במכרז לפרסום על גבי האוטובוסים של דן

על-פי הערכות בענף, כנען תשלם עבור הזיכיון כ-5 מיליון שקל בשנה ; הזיכיון יינתן למשך 4 שנים עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות ; סמנכ"ל השיווק של כנען: "נעלה את מחירי הפרסום על אוטובוסים באזור תל-אביב"

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2009

מותגי התקשורת בזק וסלקום - המושקעים ביותר בפרסום בשבוע החולף

סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 01.03.2009

מנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי: "אני לא מאמין שהשוק יתאושש לפני אמצע 2010"

למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2009

עלייה בהכנסות מפרסום במשחקי המחשב: האוכלוסיה צעירה וזמינה והמדיה השתכללה

חלק מהגיימרים מקווים שמחירי המשחקים יירדו, ואחרים כועסים על חדירת המפרסמים גם לטריטוריה הזו - אך זה לא מפריע למיקרוסופט, לגוגל ולדאבל פיוז'ן הישראלית להשיג נתח בעוגה שתגיע ל-2 מיליארד דולר עד 2011

רועי גולדנברג 20.02.2009

המשבר בארה"ב מחריף: תעשיות הפרסום והמדיה קיצצו 18,700 משרות בדצמבר

לפי נתוני לשכת התעסוקה האמריקאית, חברות המדיה המקוונת והחיפוש באינטרנט היו היחידות שהעסיקו עובדים חדשים בסוף 2008

אדוורטייזינג אייג' 16.02.2009

איגוד המשווקים בארה"ב: 77% מהמשווקים מתכננים לקצץ השנה בהוצאות המדיה

רוב המשווקים בארה"ב כבר קיצצו בתקציבים ומבקשים הנחות ממשרדי הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 15.02.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

העליון קיבל את ערעור סקאל דיוטי פרי ופטר אותה מתשלום פיצוי בגין שלטי פרסום בנתב"ג

מדובר בשלטי פרסום שהציבה החברה על הקירות החיצוניים ועל חלונות הראווה של חנויותיה בנתב"ג ; השופט אליעזר ריבלין קבע כי סקאל לא הפרה בכך את הבלעדיות לפרסום של חברת רג'יקום איירפורט 2000

עו"ד אמיר טיטונוביץ 04.02.2009

סיכום סופרבול 2009: שיא של 3 מיליון דולר לספוט של 30 שניות

למרות המשבר הכלכלי הצליחה רשת NBC למכור את כל שטחי הפרסום במחירי שיא ולרשום הכנסה של 261 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 02.02.2009

המשנה למנכ"ל גיתם: "גם השנה לא נראה ירידה משמעותית בעמלות הפרסום"

לפני כשנה החליטו בגיתם לאחד בין מחלקת האוף-ליין והאון-ליין ; בראיון ל"גלובס" מסבירה המשנה למנכ"ל מיכל דבורצקי איך יעבוד המודל החדש, ולמה בישראל עושים קמפיינים טובים אבל לא כאלה שמוציאים ממנה "וואו"

נועה פרג 02.02.2009

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

נתי יעקובי 29.01.2009

   282930313233343536373839404142   

   נמצאו 658 כתבות   |   עמוד 39 מתוך 42