פרסום

כתבות אחרונות

 

מרטין סורל, מנכ"ל ענקית הפרסום WPP: "למרות המצב הכלכלי, אל תקצצו בפיתוח"

סורל שוחח עם עיתונאים בפורום הכלכלי בדאבוס והמליץ לחברות לא לקצץ בברוטאליות ; "חברות שיראו במשבר הזדמנות ודווקא ימשיכו בהשקעות - ייצאו ממנו חזקות יותר"

עירית אבישר, דאבוס 28.01.2009

אדוורטייזינג אייג': סוכנות הפרסום של 2008 - קריספין פורטר אנד בוגוסקי

הכנסות החברה צמחו אשתקד ב-15% ל-140 מיליון דולר ; הסוכנות הפכה השנה לשחקנית משמעותית בתחום עיצוב המוצר

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

אדוורטייזינג אייג': יוניליוור, סוכנות הפרסום AKQA וגוגל נתנו את הטון באינטרנט ב-2008

תעוזה, שילוב נכון של האון-ליין עם האוף-ליין וטכנולוגיה שבאה לקראת המפרסמים הם 3 המרכיבים העיקריים בבחירת ה-"A List" של אדוורטייזינג אייג' בתחום המדיה הדיגיטלית ב-2008

אדוורטייזינג אייג' 25.01.2009

חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת

נתי יעקובי 22.01.2009

מי שימצמץ יחמיץ (או: מה אפשר לפרסם בשנייה אחת)

מחיר צי דקת פרסום בסופרבול שייערך ב-1 בפברואר מגיע עד ל-3 מיליון דולר, אבל יצרנית הבירה Miller High Life תשלם הרבה פחות כשתעלה סרטון פרסומת של שנייה אחת בלבד

מערכת גלובס ספורט 22.01.2009

מה לא עושים בשביל להגדיל הכנסות במיתון?

אחרי 18 שנה של איסור מוחלט, החליטו ב-NBA להתיר לקבוצות לפרסם מוצרי אלכוהול באולמות שלהן בטווח המצלמה ; 20 מתוך 30 קבוצות בליגת הכדורסל האמריקנית מפרסמות כיום מוצרי אלכוהול מחוץ לטווחי המצלמה

מערכת גלובס ספורט 20.01.2009

פרסום למשך שנה יממן 40% מהשיפוץ של בניין ברחוב אבן גבירול בתל אביב

הבית באבן גבירול 68 יכוסה בשילוט חוצות, בתמורה למימון בסך של יותר מ-400 אלף שקל

אריאל רוזנברג 18.01.2009

ב-NBA מתחילים לחשוב מחוץ לקופסה (ומחוץ לאולם)

מיאמי היט תבנה מסך ענק מחוץ לאולמה הביתי, "אמריקן איירליינס ארנה", בעלות של 700 אלף דולר ; המסך יהיה חסין לפגעי מזג-האוויר וישדר פרסומות 24 שעות ביממה ; תעריף הפרסום בימי משחק: גבוה משמעותית

מערכת גלובס ספורט 13.01.2009

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

סוכנות הפרסום אוגילבי מפטרת קרוב ל-10% מעובדיה בצפון אמריקה

הקיצוצים מיוחסים לירידות הנמשכות בהוצאות הפרסום ולמעבר של תקציבים לערוצים הדיגיטליים

אדוורטייזינג אייג' 08.01.2009

היקף הפרסום בטלוויזיה ב-2008 זינק ב-9% ועקף לראשונה את העיתונות

היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% ; היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% ; הפרסום באינטרנט זינק ב-19% ; העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי

אורי רודריגז-גרסיא 06.01.2009

הפרה החולבת של קשת: "האח הגדול" הניב רייטינג עונתי ממוצע של 30.8% והכנסות של כ-28 מיליון דולר מפרסום

זאת לא כולל הרייטינג שיירשם הערב בגמר הגדול ; לפי ההערכות, קשת עתידה להכניס כ-1.5 מיליון דולר מפרסומות שישודרו הערב בגמר ; הכנסות קשת משליחת הודעות SMS במהלך העונה - כ-6.5 מיליון שקל

יעל גאוני, ענת ביין-לובוביץ' וגד פרץ 16.12.2008

הלמ"ס - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע 492 אלף דולר בפרסום מפקד האוכלוסין

במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית ; כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 11.12.2008

המשבר מביא לפרסום יצירתי: רשתות אופנה מנסות להגיע לצרכנים דרך הקולנוע

גאפ ו-JCPenny מעלות סרטונים בבתי-הקולנוע כדי לקדם את המכירות לקראת החגים ; הפרסום בקולנוע גדל ב-18.5% בשנת 2007 ל-539.5 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 08.12.2008

שתי השטויות של גדי סוקניק

רבים עושים טעויות שיווקיות בקריירה, אבל את הטעויות שלהם לא רואים בטלוויזיה

אורנה רודי 03.12.2008

   282930313233343536373839404142   

   נמצאו 658 כתבות   |   עמוד 40 מתוך 42