בכל רגע משרד פרסום מחתים סלבריטי על קמפיין, קורא לו "פרזנטור" ומעשיר את חשבון הבנק שלו אנחנו מפרגנים - אבל האם השיטה עובדת? מתברר שהציבור מתקשה לזהות את הטאלנט ולקשר אותו עם המותג
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר
פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר
מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות
4 יבואניות הרכב הגדולות כמעט לא צמצמו את תקציבי השיווק ב-2008, אך תקציבי הפרסום בשוק הרכב ממשיכים במגמת הירידה ב-2009 מגמת הקיצוץ תימשך, לצד גידול במבצעי מכירות ובפעילויות שיווק ממוקדות
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
האם פרסום על גב חולצות השחקנים אפקטיבי יותר מפרסום בחזית החולצה? האם ללוגואים הקטנים יש בכלל ערך? ובכדורסל, שם פרסום בעיגולי העונשים יחשוף את המותג ב-90% מזמן השידור
פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר yes הוא המותג המושקע ביותר
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק