ההכנסות מפרסום של העיתונים בארה"ב צנחו ברבעון ב-18% - והמשמעות היא ירידה של קרוב ל-2 מיליארד דולר
פנה בעניין ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש באיגוד טוענים כי השימוע שמתכננת הרשות השנייה הוא ניסיון לבצע מהפכה בתחום הפרסום בערוצים המסחריים - וזאת בצורה של מחטף
מנכ"ל תחנת הרדיו הצפונית, דני נישליס, מבקש מהרשות השנייה הקלות כספיות מידיות עבור תחנות הרדיו האזוריות
פלאפון מובילה את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט בהשקעה של 576 אלף דולר מקאן דיגיטל בולטים עם 3 מותגים בטבלת הפרסום באינטרנט
פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007
כך מדווח ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" רשתות FOX ו-CBS עדיין לא מכרו את חבילות הפרסום שלהם למשחקי חג ההודיה שיתקיימו בשבוע הבא - תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים מראש
במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר
המפרסמים במדיה המקומית רואים בפרסום פחות השקעה אסטרטגית ויותר רע הכרחי בשעת מיתון יש למדיה סיבה לדאגה
צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר
נראה כי על רקע המשבר הכלכלי העולמי, גם ג'י סי דקו הצרפתית החליטה שלא להשתתף במכרז תיבת המכרזים צפויה להכיל רק מעטפה ריקה שהניחה רפיד לאות מחאה על תנאי הסף המגבילים
מבדיקה שנערכה עבור מועצת הרשות השנייה עולה כי הירידה בהיקף ההכנסות בערוצים המסחריים עשויה לנוע בין 180-270 מיליון שקל בשנה
יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל
הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות
השיקה מודל פרסום חדש למשחקי הקז'ואל המתחרות מצפות שאם גוגל נכנסת לתחום, הוא יהפוך לרווחי
החברות הפיננסיות מפרסמות בהיקף נרחב יותר כדי להבטיח לצרכנים שלמרות האירועים האחרונים - הן עדיין עושות עסקים המשבר לא רע לכולם: סוכנויות ייעוץ לתקשורת פיננסית רושמות עלייה בהיקף הפעילות
המשבר בבורסות העולם לא פסח על המפרסמים ועל גופי המדיה למרות הנטייה לשדר עסקים כרגיל - בכירים בענפים השונים מספרים על הדאגה מהירידה באיכות התוכן על המסך, הקיצוץ והשינוי בתקציבי הפרסום
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק