פרסום

כתבות אחרונות

 

משבר העיתונות המודפסת בארה"ב: ירידת שיא בהכנסות מפרסום ברבעון השלישי

ההכנסות מפרסום של העיתונים בארה"ב צנחו ברבעון ב-18% - והמשמעות היא ירידה של קרוב ל-2 מיליארד דולר

אד אייג' 02.12.2008

איגוד חברות הפרסום דורש לדחות את השימוע לערוצים המסחריים

פנה בעניין ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש ; באיגוד טוענים כי השימוע שמתכננת הרשות השנייה הוא ניסיון לבצע מהפכה בתחום הפרסום בערוצים המסחריים - וזאת בצורה של מחטף

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2008

מנכ"ל רדיו חיפה: "חלה ירידה של 45% בנפח הפרסום של הרדיו האזורי"

מנכ"ל תחנת הרדיו הצפונית, דני נישליס, מבקש מהרשות השנייה הקלות כספיות מידיות עבור תחנות הרדיו האזוריות

יעל גאוני 30.11.2008

המותגים המושקעים: באומן-בר פותח וסוגר את טבלת ה-OFFLINE עם פלאפון ו-MUST

פלאפון מובילה את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט בהשקעה של 576 אלף דולר ; מקאן דיגיטל בולטים עם 3 מותגים בטבלת הפרסום באינטרנט

‎‎נתי יעקובי‏ 27.11.2008

פרסום במגזר הערבי: פובליסיס סקטורס הוא המשרד המוביל

פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים ; היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2008

הפרסום הטלוויזיוני באירועי ספורט בארה"ב ירד ברבעון האחרון ב-15%

כך מדווח ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" ; רשתות FOX ו-CBS עדיין לא מכרו את חבילות הפרסום שלהם למשחקי חג ההודיה שיתקיימו בשבוע הבא - תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים מראש

מערכת גלובס ספורט 20.11.2008

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר ; לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר

נתי יעקובי 06.11.2008

הערכות: גם הפרסום במדיה המקומית צפוי להצטמצם בעקבות השפעת מחנק האשראי

המפרסמים במדיה המקומית רואים בפרסום פחות השקעה אסטרטגית ויותר רע הכרחי ; בשעת מיתון יש למדיה סיבה לדאגה

אדוורטייזינג אייג' 04.11.2008

אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע כ-363 אלף דולר בפרסום OFFLINE

צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר

נתי יעקובי 30.10.2008

מסתמן: אף חברת שילוט לא ניגשה למכרז על פרסום החוצות בירושלים

נראה כי על רקע המשבר הכלכלי העולמי, גם ג'י סי דקו הצרפתית החליטה שלא להשתתף במכרז ; תיבת המכרזים צפויה להכיל רק מעטפה ריקה שהניחה רפיד לאות מחאה על תנאי הסף המגבילים

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2008

התרת פרסום בכבלים ולוויין תביא לירידה של 15-20% בהכנסות ערוצים 2 ו-10

מבדיקה שנערכה עבור מועצת הרשות השנייה עולה כי הירידה בהיקף ההכנסות בערוצים המסחריים עשויה לנוע בין 180-270 מיליון שקל בשנה

יעל גאוני 29.10.2008

אפקט החגים: קטגוריית רשתות השיווק מובילה את ההוצאה לפרסום בספטמבר

יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר ; המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 28.10.2008

בכירים בענף הפרסום: הבחירות עשויות לדחות את ההאטה בענף

הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות ; רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2008

גוגל רוצה להשתתף במשחק: נכנסת לעולם הפרסום במשחקי המחשב

השיקה מודל פרסום חדש למשחקי הקז'ואל ; המתחרות מצפות שאם גוגל נכנסת לתחום, הוא יהפוך לרווחי

רועי גולדנברג 12.10.2008

בעקבות המשבר: עלייה בפרסום של החברות הפיננסיות בעיתונים בארה"ב

החברות הפיננסיות מפרסמות בהיקף נרחב יותר כדי להבטיח לצרכנים שלמרות האירועים האחרונים - הן עדיין עושות עסקים ; המשבר לא רע לכולם: סוכנויות ייעוץ לתקשורת פיננסית רושמות עלייה בהיקף הפעילות

אדוורטייזינג אייג' 12.10.2008

בענף הטלוויזיה והפרסום נערכים למשבר הפיננסי: "זה רגע מבחן לא פשוט"

המשבר בבורסות העולם לא פסח על המפרסמים ועל גופי המדיה ; למרות הנטייה לשדר עסקים כרגיל - בכירים בענפים השונים מספרים על הדאגה מהירידה באיכות התוכן על המסך, הקיצוץ והשינוי בתקציבי הפרסום

יעל גאוני ואורי רודריגז-גרסיא 07.10.2008

   282930313233343536373839404142   

   נמצאו 658 כתבות   |   עמוד 41 מתוך 42