קומסקור (comscore)

כתבות אחרונות

 

"פייסבוק מקבלת יותר מדי קרדיט - האנשים הם שמאחורי המהפכה"

דיוויד פישר, סגן נשיא לענייני פרסום ופיתוח גלובלי בפייסבוק, בוועידת הנשיא: "כל התעשייה הולכת לכיוון והופכת ליותר חברתית" ■ "בישראל זה נורא פשוט - כולם מכירים את כולם"

רועי גולדנברג 23.06.2011

גוגל ממשיכה לנגוס בנתח השוק של אפל בסמארטפונים

נתח השוק בארה"ב של מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, גדל ב-8% בשלושת החודשים האחרונים ל-37% ■ הנתח של אפל - 27%

שירות גלובס‏ 28.04.2011

AOL הפכה לאתר הווידיאו השני בפופולריות שלו בארה"ב

זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון

נועה פרג 14.04.2011

כל ישראל פייסבוק: המדינה השנייה בעולם בחשיפה לרשת

נתוני קומסקור: כ-90% מכלל גולשי האינטרנט בישראל נכנסו לאתר הרשת החברתית לפחות פעם אחת ■ בישראל רשומים כ-3 מיליון משתמשים לפייסבוק ■ בראש העשירייה - הפיליפינים

יוסי ניסן 24.03.2011

מייספייס מקרטעת: מספר הגולשים ירד ב-36% ב-2010

לאחר שהחברה עברה גל פיטורים נרחב, כש-46% מכוח העבודה (500 איש) הלכו הביתה, דוח חדש של קומסקור מצביע על כך שלא רק העובדים עוזבים את הרשת החברתית

נועה פרג 28.02.2011

פייסבוק הפכה לאתר השלישי בגודלו בעולם אחרי גוגל ומיקרוסופט

על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, הגולשים מבלים בפייסבוק את הזמן הרב ביותר ברשת - יותר מאשר באתרי גוגל ובהם YouTube

נועה פרג 28.12.2010

בהלת קניות: הרכישות המקוונות בארה"ב צפויות לזנק בחגים

קומסקור: ההוצאה תעלה ב-9% בנובמבר ודצמבר, פי שניים לעומת הגידול אשתקד ולעומת תחזית קודמת של 7% ■ באוקטובר נרשמה עלייה חדה בהוצאות הצרכנים באינטרנט

שירות גלובס 18.11.2010

סגן נשיא נילסן: אם היינו זוכים - היתה מדידת אינטרנט בישראל

איציק פישר, סגן נשיא נילסן העולמית, שוב בארץ במטרה לפגוש עשרות סטארט-אפים ולבדוק על מי נילסן הולכת לשים את המיליון

נועה פרג 15.11.2010

שולט בשוק: רבע מהחשיפות למודעות הבאנרים בארה"ב הופיעו בפייסבוק

זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח

נועה פרג 10.11.2010

קומסקור: ישראל במקום השני בעולם בפעילות ברשתות חברתיות

דו"ח של חברת המחקר: הזמן הממוצע שבילה כל גולש ישראלי ברשת החברתית בה הוא משתמש עומד על 9.2 שעות בחודש ■ גולשי האינטרנט ברוסיה הם הפעילים ביותר בעולם

שירות גלובס 21.10.2010

מהפך בצמרת: הגולשים מבלים יותר זמן בפייסבוק מאשר בגוגל

בשנה שעברה עוד בילו הגולשים באתרי גוגל פי 2 זמן - אך השנה התחולל מהפך של ממש ■ חברת המחקר קומסקור: הגולשים מבלים 10% מזמן הגלישה ברשת החברתית הפופולרית

אתר חדשות ערוץ 2 12.09.2010

קומסקור: זמן הגלישה בישראל גבוה ב-60% מהממוצע העולמי

מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים

נועה פרג 24.06.2010

בעקבות הקור בארה"ב: עלייה של 4% בקניות באינטרנט בחגים

הקניות באינטרנט בנובמבר-דצמבר 2009 גדלו ל-29.1 מיליארד דולר ■ בין הגורמים המרכזיים שהשפיעו על העלייה היו הנחות גדולות, אחריות על משלוחים והחורף הקשה שאילץ את הצרכנים להישאר בבית

שירות גלובס 08.01.2010

שיא של צפייה בווידיאו באינטרנט בארה"ב; YouTube בראש

לפי נתוני comScore, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט במהלך אוגוסט ■ יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתרי גוגל

שירות גלובס 01.10.2009

מנוע החיפוש בינג ממשיך לצבור פופולריות על חשבון גוגל

הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%

שירות גלובס 24.09.2009

שוק מנועי החיפוש: Bing של מיקרוסופט מתחזק על חשבון גוגל

עפ"י comScore, נתח השוק של גוגל ירד ביולי, לאחר חצי שנה של התחזקות מתמשכת, לשיעור של 64.7% - בהשוואה ל-65% בחודש שעבר ■ Bing של מיקרוסופט המשיך להתחזק לנתח שוק של 8.9%

נועה פרג 19.08.2009

   123   

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3