דיוויד פישר, סגן נשיא לענייני פרסום ופיתוח גלובלי בפייסבוק, בוועידת הנשיא: "כל התעשייה הולכת לכיוון והופכת ליותר חברתית" ■ "בישראל זה נורא פשוט - כולם מכירים את כולם"
נתח השוק בארה"ב של מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, גדל ב-8% בשלושת החודשים האחרונים ל-37% ■ הנתח של אפל - 27%
זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון
נתוני קומסקור: כ-90% מכלל גולשי האינטרנט בישראל נכנסו לאתר הרשת החברתית לפחות פעם אחת ■ בישראל רשומים כ-3 מיליון משתמשים לפייסבוק ■ בראש העשירייה - הפיליפינים
לאחר שהחברה עברה גל פיטורים נרחב, כש-46% מכוח העבודה (500 איש) הלכו הביתה, דוח חדש של קומסקור מצביע על כך שלא רק העובדים עוזבים את הרשת החברתית
על-פי נתונים חדשים של חברת המחקר קומסקור, הגולשים מבלים בפייסבוק את הזמן הרב ביותר ברשת - יותר מאשר באתרי גוגל ובהם YouTube
קומסקור: ההוצאה תעלה ב-9% בנובמבר ודצמבר, פי שניים לעומת הגידול אשתקד ולעומת תחזית קודמת של 7% ■ באוקטובר נרשמה עלייה חדה בהוצאות הצרכנים באינטרנט
איציק פישר, סגן נשיא נילסן העולמית, שוב בארץ במטרה לפגוש עשרות סטארט-אפים ולבדוק על מי נילסן הולכת לשים את המיליון
זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח
דו"ח של חברת המחקר: הזמן הממוצע שבילה כל גולש ישראלי ברשת החברתית בה הוא משתמש עומד על 9.2 שעות בחודש ■ גולשי האינטרנט ברוסיה הם הפעילים ביותר בעולם
בשנה שעברה עוד בילו הגולשים באתרי גוגל פי 2 זמן - אך השנה התחולל מהפך של ממש ■ חברת המחקר קומסקור: הגולשים מבלים 10% מזמן הגלישה ברשת החברתית הפופולרית
מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים
הקניות באינטרנט בנובמבר-דצמבר 2009 גדלו ל-29.1 מיליארד דולר ■ בין הגורמים המרכזיים שהשפיעו על העלייה היו הנחות גדולות, אחריות על משלוחים והחורף הקשה שאילץ את הצרכנים להישאר בבית
לפי נתוני comScore, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט במהלך אוגוסט ■ יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתרי גוגל
הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%
עפ"י comScore, נתח השוק של גוגל ירד ביולי, לאחר חצי שנה של התחזקות מתמשכת, לשיעור של 64.7% - בהשוואה ל-65% בחודש שעבר ■ Bing של מיקרוסופט המשיך להתחזק לנתח שוק של 8.9%
בלאק פריידיימסחר מקווןקניותקניות באינטרנט