התכנית כוללת סלילה והקמה של כבישים ומסילות רכבת לאורך 135 ק"מ, הקמת 95 מחלפים חדשים והרחבת 230 ק"מ של כבישים קיימים
אחרי השריפה ברכבת, שהובילה לפציעתם של יותר מ-100 בני אדם, החליטו ברכבת ישראל להפסיק את תנועת כל הקרונות מהדגם אשר הוביל לשריפה ■ אלו קווים יושבתו?
(עדכון) - הנפגעים - כתוצאה משאיפת עשן ומחרדה ■ מנוע אחורי שהתלקח גרם לדליקה באזור יקום - שהביאה לשיתוק תנועת הרכבות בקו ת"א לחיפה ■ בין הפצועים: 1 קשה ו-5 בינוני
המועצה האזורית והמפעלים הסמוכים התנגדו לסגירת המפגש, על אף שהיה חסר גיבוי סטטוטורי ■ המאבק במעבר, בו עוברות מדי יום כ-200 רכבות, הגיע ב-2008 גם לבג"ץ
משרד התחבורה פרסם RFI לבחון את נכונות הסקטור העסקי ליטול חלק בקו הרכבת לאילת
כפי שנחשף ב"גלובס נדל"ן", המעבר מסוכן למעבר כלי רכב וקטלני בפוטנציה ■ ייסגר עד 7 בדצמבר
הוועדה הארצית לשמירת הסביבה החופית אסרה על רכבת ישראל להניח תשתית חשמלית עלית לאורך קטע הנחשב לרגיש בגלל קרבתו לחוף הים
האשמות קשות ברכבת נגד ראש עיריית חיפה ■ ראש עיריית חיפה מתנגד לתוואי העילי המתוכנן לעבור בעיר: "צריך מנהרה"
באגף התקציבים מגבשים תוכנית לביצוע הפרויקט כולו מתקציב המדינה ההצעה מייקרת את עלות הפרויקט בכ-800 מיליון שקל
בשלב הראשון ייבנה קו רכבת לאיראן בהשקעה של כ-2 מיליארד דולר ■ בהמשך מתכננים בסין להשלים המסילה גם לכיוון סוריה ולבנון - עד לחופי הים התיכון ■ "הפרוייקט יוזיל הייצוא הסיני לאירופה"
בתחילת השבוע יפנו הצדדים רשמית למנגנון הבוררות, כדי שיכריע בשאלה האם הופר הסכם הזיכיון בין MTS למדינה ואם כן מי מהצדדים אחראי להפרתו
את מסילת הרכבת הרביעית בנתיבי איילון בת"א צריך להקים מהר בתוואי הנחל כדי להקל על פקק המסילות המתקרב לת"א, אבל שלב התכנון ייגמר רק עוד 5 שנים במקרה הטוב
ישראל כץ: "נמנעתי מעיסוק במפגש הרכבת בעתלית בגלל היכרותי עם דנקנר" ■ תעשיות מלח, כרמל כימיקלים והמועצה האזורית מתנגדים לסגירת מפגש כביש-מסילה קטלני במרכז עתלית
תוכנית מקצועית ומסודרת של הרכבת להפרדת "מפגש קטלני מס' 11" במרכז עתלית, שכבר גבה את חייהם של 7 בני אדם, מעוכבת שוב ושוב ע"י קואליציית בעלי עניין, בהם תעשיות מלח וכרמל כימיקלים ובתמיכת ראש המועצה האזורית חוף הכרמל ■ ובינתיים: "כמעט תאונה" מדי כמה ימים
עבור פוליטיקאים לרכבת יתרון ענק: מעל 2,000 עובדים שחלקם הביעו נכונות להתגייס ולהתפקד למפלגה פוליטית ■ מי הם האנשים החזקים, לאילו מפלגות הם קשורים ומדוע המצב "יותר גרוע מעולם שלישי"?
בשלב ראשון, הכוונה היא למנות את יוגב לחבר דירקטוריון הרכבת, ומאוחר יותר ליו"ר הדירקטוריון
אילתהודומשה ליכטמןמשרד התחבורהסיןערב הסעודיתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה