הוועדה הארצית לשמירת הסביבה החופית אסרה על רכבת ישראל להניח תשתית חשמלית עלית לאורך קטע הנחשב לרגיש בגלל קרבתו לחוף הים
האשמות קשות ברכבת נגד ראש עיריית חיפה ■ ראש עיריית חיפה מתנגד לתוואי העילי המתוכנן לעבור בעיר: "צריך מנהרה"
באגף התקציבים מגבשים תוכנית לביצוע הפרויקט כולו מתקציב המדינה ההצעה מייקרת את עלות הפרויקט בכ-800 מיליון שקל
בשלב הראשון ייבנה קו רכבת לאיראן בהשקעה של כ-2 מיליארד דולר ■ בהמשך מתכננים בסין להשלים המסילה גם לכיוון סוריה ולבנון - עד לחופי הים התיכון ■ "הפרוייקט יוזיל הייצוא הסיני לאירופה"
בתחילת השבוע יפנו הצדדים רשמית למנגנון הבוררות, כדי שיכריע בשאלה האם הופר הסכם הזיכיון בין MTS למדינה ואם כן מי מהצדדים אחראי להפרתו
את מסילת הרכבת הרביעית בנתיבי איילון בת"א צריך להקים מהר בתוואי הנחל כדי להקל על פקק המסילות המתקרב לת"א, אבל שלב התכנון ייגמר רק עוד 5 שנים במקרה הטוב
ישראל כץ: "נמנעתי מעיסוק במפגש הרכבת בעתלית בגלל היכרותי עם דנקנר" ■ תעשיות מלח, כרמל כימיקלים והמועצה האזורית מתנגדים לסגירת מפגש כביש-מסילה קטלני במרכז עתלית
תוכנית מקצועית ומסודרת של הרכבת להפרדת "מפגש קטלני מס' 11" במרכז עתלית, שכבר גבה את חייהם של 7 בני אדם, מעוכבת שוב ושוב ע"י קואליציית בעלי עניין, בהם תעשיות מלח וכרמל כימיקלים ובתמיכת ראש המועצה האזורית חוף הכרמל ■ ובינתיים: "כמעט תאונה" מדי כמה ימים
עבור פוליטיקאים לרכבת יתרון ענק: מעל 2,000 עובדים שחלקם הביעו נכונות להתגייס ולהתפקד למפלגה פוליטית ■ מי הם האנשים החזקים, לאילו מפלגות הם קשורים ומדוע המצב "יותר גרוע מעולם שלישי"?
בשלב ראשון, הכוונה היא למנות את יוגב לחבר דירקטוריון הרכבת, ומאוחר יותר ליו"ר הדירקטוריון
מפולת אדמה שאירעה בקרבת העיר מרנו פגעה באחד משני קרונותיה של הרכבת האזורית, כך דווח בגלי צה"ל ■ על-פי הדיווח, נבלמה התדרדרות הרכבת לנהר בקרבת מקום על-ידי שני עצי אורן ■ כוחות הביטחון וההצלה הגיעו למקום
בפסגת הנדל"ן של "גלובס" אמר היום עמית לנג: "השאלה היא האם הממשלה מעוניינת לנהל ביקושים או לסלול עוד ועוד, וניהול ביקושים אפשר לעשות באמצעות כביש אגרה" ■ לדבריו בימים הקרובים ייקבע אם לתקצב את פרויקט הרכבת הקלה בת"א או לא
תוכנית "נתיבי ישראל" המיועדת לפרוס תשתית רכבות וכבישים חדשים לאורכה ולרוחבה של המדינה תאושר ביום רביעי הקרוב ■ מסתמנת פשרה בין עמדתו של אורי יוגב, לבין עמדת שר האוצר יובל שטייניץ
נתניהו יציג לממשלה את תוכנית התחבורה ואת חזונו: רק שליש מהישראלים יתגוררו במרכז, הכנסה של 12 אלף שקל בחודש ■ המטרה: לקצר את המרחק מהפריפריה למרכז לשעה עד שעתיים, לגרום להגירה של תושבים מהמרכז לפריפריה ולהוזיל את מחירי הדירות
משרד האוצר מחדש את המלחמה בתוכנית הרכבות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואורי יוגב
ממשלת סין השקיעה 17 מיליארד דולר בבניית קו הרמוני ■ מרבית הנוסעים בנסיעת הבכורה היו בני המעמד הבינוני שהתפתו לקסם החדשנות של הרכבת ויצאו ליום כיף
אוטובוסיםאילתהודוהרכבת הקלהמירי רגבמשרד התחבורהרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה