(עדכון): ברכבת שיצאה שנתב"ג לירושלים מעט אחרי שתיים התגלתה תקלה במערכות התקשורת, והיא שבה על עקבותיה לנתב"ג • מאה הנוסעים שעל סיפונה נאלצו להמתין שעה נוספת, לרכבת הבאה לירושלים. הנוסעים יהיו זכאים לפיצוי - שני כרטיסי נסיעה חינם
דורון ודאי, שמייבא את האוטובוסים החשמליים של BYD הסינית, לא זקוק היה לדוח מבקר המדינה כדי לדעת כמה חמור מצב התחבורה הציבורית בישראל • בראיון ל-G הוא קורא לראשי הערים להקצות עוד נתיבים לאוטובוסים, אבל שיהיו חשמליים, אלא מה
הרכבת הראשונה המיועדת לפרויקט ירדה השבוע מפס הייצור בסין בטקס בו נכחו נציגי נת"ע
ועדת הבחירות המרכזית, יחד עם משרד התחבורה החליטו כי לראשונה ביום הבחירות התחבורה הציבורית הבינעירונית תהיה בחינם • עלות המהלך היא 3 מיליון שקלים • במערכות בחירות קודמות התאפשרה נסיעת חינם רק מיישובים הרחוקים ממקום ההצבעה, אך כדי לממש את הזכאות היה צריך להוציא שובר מבעוד מועד
העיר חיווה שבאוזבקיסטן היא פנינה שכמו לקוחה מ"אלף לילה ולילה", אבל יופיה לא היה ידוע, משום הדרך אליה הייתה מסע ארוך בדרכים משובשות • החודש נחנך קו רכבת חדש שחוצה את המדבר בנוחות ובמחצית הזמן
חלק מהותי מהגידול בתנועת רכבות הנפט נובע ממשלוחי שיא מקנדה, שבה פרויקטים של הארכת צינורות נתקעו בשל התנגדויות סביבתיות ועיכובים משפטיים
רכבת לאילת? פרויקטים שלא באמת צריך ושלא באמת יצאו לפועל בעשור הקרוב
פרויקט התשתית שנועד לחבר בין איטליה לצרפת, וכולל מנהרה באורך 56 ק"מ מתחת להרי האלפים, גורם לפיצול בין שתי מפלגות השלטון שמייצגות ציבור בוחרים ואידאולוגיות מנוגדים לחלוטין
פרויקט החישמול - הסבת הרכבת מדיזל מזהם לחשמל נקי - מתקדם בעצלתיים, מה שגורם לעומסים ולעיכובים • ל"גלובס" נודע שברכבת שוקלים להזמין 15 קטרים שיכולים לנוע גם על חשמל וגם על דיזל, שיספקו בינתיים פיתרון חלקי • העלות: 300 מיליון שקל, כפול מהקטרים החשמליים
המטרה: להקטין עומסים ברכבת באזור ת"א • העבודות יתחילו באיגום בפארק שרון, כדי למנוע הצפות בתוואי המסילה • הפרויקט כולו צפוי לעלות 5 מיליארד שקל ולהסתיים בעוד כתשע שנים
מדובר בתקלה שישית מאז שהושק הקו המהיר המחבר בין נתב"ג לירושלים • פני שבועיים פורסם ב"גלובס" שייתכן והתקלות על הקו המהיר שנמצא כעת בשלב הרצה, קשורות לאספקת החשמל לא סדירה
הרכבת והשר כ"ץ הרוויחו ביושר את הביקורת עליהם, אבל התמקדות רק בהם מפספסת לחלוטין את תמונת המצב בשוק התשתיות בכלל ובתחום הרכבות בפרט
הרכבת החיפאית תחזור בספטמבר לפעילות לראשונה מאז פברואר 2017 • מהירות הנסיעה של הרכבת יהיה 28 קמ"ש, והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ובחזרה, ב-10 דקות
שתי רכבות הנוסעים של חברת אלסטום, הראשונות מסוגן בעולם הפועלות באמצעות מימן, צפויות להתחיל לפעול מסחרית ולהסיע נוסעים כבר במחצית השנייה של 2018 ■ הפרטים בווידאו
בדיקה שנערכה במשרדי האוצר והתחבורה ב-2012 קבעה כי פרויקט הרכבת הקלה בירושלים הגיע למקום השני בעולם במשך הזמן שעבר מרגע ההחלטה ועד להפעלה ■ את המקום הראשון כבר תופס פרויקט הרכבת הקלה בת"א
סיילוס, המפתחת פתרונות הגנת סייבר לרכבות, הודיע על גיוס בהובלת קרנות הון הסיכון מאגמה, ורטקס ו-SBI Group היפנית ■ "הגישה המקובלת להגנת סייבר של ארגונים אינה מתאימה לארכיטקטורה של רשת הרכבות"
אילתהודומשה ליכטמןמשרד התחבורהסיןערב הסעודיתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה