קמעונאיות המזון הציבוריות - שופרסל, רבוע כחול, רמי לוי, כמעט חינם וטיב טעם - מציגות צמיחה ברבעון הראשון של 2011 ■ עם זאת, בהוצאות של כולן חלה עלייה, והרווחיות התפעולית ירדה
רשת הסופרמרקטים טיב טעם עומדת לסיים תהליך התייעלות ומתחילה לחשוב על מנועי צמיחה ■ מיתוג מחדש והנהלה שנחושה בדעתה להציף ערך נוסף מבשרים טובות לעתידה
די ב-2%-3% ירידה ברווחיות רשת מזון כדי שתיכנס לסחרור, תפשוט רגל ותכנוס נכסים
ענקית הקמעונאות רמי לוי מציגה עלייה של 29.3% בהכנסות הרבעון הראשון ■ המכירות למ"ר הסתכמו בכ-17.5 אלף שקל ■ הרווח גולמי עלה ב-37.3% ל-115.9 מיליון שקל
רשת הקמעונאות הגדולה בעולם מדווח על רווח של 98 סנט למניה ■ המכירות עלו ל-103.4 מיליארד דולר ■ המכירות בחנויות שפתוחות מעל שנה בארה"ב נפלו ב-1.1%
ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ
ויקטורי מפעילה כיום 15 סופרמרקטים, המשתרעים על שטח של למעלה מ-13 אלף מ"ר ■ מתכננת לפתוח השנה שני סניפים חדשים בת"א ■ הכנסות החברה צמחו ב-2010 ב-20.6%
ברשתות השיווק מאשימים את המשווקים: "המחירים עלו סתם וללא שום הצדקה" ■ משווקי הדגים מפנים אצבע מאשימה אל משרד החקלאות בשל גביית היטל גבוה על יבוא דגים
אבסורד: כדי לפרסם שהן הכי זולות, רשתות השיווק בישראל חייבות להיות יותר יקרות
פיג'מה בחנות ספרים, ביטוח בסופרמרקט ומכונת קפה בתחנת דלק: מבדיקת "גלובס" עולה כי לא פעם כשמוצרים נמכרים בסביבה הכי פחות טבעית להם - המחירים שלהם משתלמים
אגף כלכלה ומסים בלשכת המסחר ת"א: ההוצאה הממוצעת של משקי-הבית ב-8 ימי החג תעמוד על כ-2,400 שקל ■ סל המזון והמשקאות הממוצע למשק-בית בחג: 1,000-1,500 שקל
כך עולה מסקר מכון רותם TRI ■ עפ"י הסקר, ערב החג נאמנותם של הלקוחות לרשת הקבועה מתפוגגת, והם "פתוחים להצעות" ולניסיונות שכנוע בניסיון למצוא את סל הקניות הזול ביותר
תשקיע 15 מיליון שקל בסניף ייחודי בהרצליה ■ הרשת חתמה את 2010 עם מכירות של 1.47 מיליארד שקל ■ תמחק בקרוב מהרשת את המותג יד יצחק
סמנכ"ל הסחר של הרשת, פיני שטרית, יסיים את תפקידו בחודש יולי הקרוב
לפי התוכנית, בשלב ראשון יוקמו חנויות קטנות למזון אורגני בצמוד לסניפי רמי לוי שיווק השקמה, תחת המותג "רמי לוי אורגני" ■ בשלב השני יקנה לוי את ניצת הדובדבן
המכירות בשנה החולפת נסקו ל-836 מיליון שקל ■ חגי שלום: "אמון הצרכנים בטיב טעם חזר"
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר