בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
שופרסל מצהירה כי תגיב לכל מבצע של המתחרים ■ מחסני כמעט חינם יוזילו את מחירי הבשר ■ רמי לוי: "שופרסל ורבוע כחול מנהלות קרב על האגו; השנה הזמנו פי שתיים מצות"
החלב של פרות המזומנים של שוק ההון עומד להיגמר בגלל האג'נדה החדשה
מכירות רשת השיווק צמחו ב-26% הודות לפתיחת 6 סניפים חדשים במהלך 2010, אך גם בשל גידול של 6.8% במכירות חנויות זהות
הרשת תשיק בקרוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי ותחל במכירת תווי קנייה ■ יו"ר כמעט חינם: "בתווי הקנייה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני שקלים שאנחנו יכולים להרים מהרצפה"
ב-IBI בוחנים את השפעת העלאת שכר מינימום על רשתות השיווק: אמנם רוב עובדי הרשתות הגדולות מקבלים שכר מינימום, מה שיפגע בריווחיותן, אך הן גם גמישות יותר
הרשת, המונה 40 סניפים עם מכירות של כ-700 מיליון שקל, מחפשת קונה במחיר של כ-200 מיליון שקל ■ בעלי הרשת, הרב מנחם כרמל: "אם לא נמכור, ייתכן שננפיק את החברה"
המכירות בעולם צמחו ב-2.4% והסתכמו ב-115.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2010 ■ החזירה למשקיעים השנה שיא של 19.2 מיליארד דולר בחלוקת דיבידנדים ורכישות חוזרות
מדובר ברשת של 9 סניפים המיועדת לחברי מועדון הלקוחות של שופרסל בלבד ■ בסניפים יימכרו מוצרים באריזות גדולות, והיא תחדד את התחרות מול רמי לוי, כמעט חינם והרשתות הפרטיות
הפדיונות בכלל רשתות השיווק עלו בשנה החולפת ב-3.4%, כאשר ברשתות שיווק המזון חלה עלייה של 1.9% בפדיון בהשוואה ל-2009 ■ בחודשים נובמבר-ינואר התמתנה העלייה
הרשת מקימה 5 סניפים חדשים שייפתחו בתוך שנה באשדוד, צומת כנות, בית-שמש, בני-ברק וירושלים, בהשקעה של 32-40 מיליון שקל
בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה
החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות
העולם עובר גל של מהפכות והפגנות ומעורבות אזרחית. אצלנו רק הפועלים רבים ביניהם
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
מלחמת הרשתות עולה מדרגה ■ לוי: "מנהל הסניף בבני-ברק הלך לעשות השוואת מחירים, והמאבטחים ב'אושר עד' התנפלו עליו" ■ בעלי "אושר עד": "לוי הביא 30 ערבים שעשו פוגרום"
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר