המבצע, שתקף בסניפים מסוימים, אינו מגביל את שווי הסל ונערך כל מוצ"ש עד להודעה חדשה
הסניף הראשון ייפתח ברחוב אחד העם בת"א ■ ויקטורי תתחרה ברשתות הפועלות בעיר - AM:PM, מגה בעיר, טיב טעם ושופרסל שלי
בין הצעדים המוצעים: הגבלת הפריסה הארצית של רשתות השיווק, יבוא מקביל של מוצרי מזון נוספים ומוצרי ניקוי וטיפוח, וחיוב הרשתות להקצות כ-20% משטחי המדף לספקים הקטנים
הרעיון של הסטארט-אפ Farmigo הוא לאפשר לצרכן הסופי לרכוש מזון ישירות מחוות הגידול החקלאית, מהדייג ובקיצור - ממי שמגדל, לוכד או מכין את המזון
נתונים שהוכנו עבור הוועדה לבחינת ענף המזון והגיעו לידי "גלובס" מלמדים כי היבואנים ורשתות השיווק מרוויחים מאות אחוזים על מוצרי מזון מיובאים
בחלק מהמקרים מדובר בהנחה של כ-40% ■ תנובה: "חלק מהמבצעים הן ביוזמת הרשתות" ■ יצרן מזון גדול: "חודש יולי לא היה מזהיר" ■ מנהל סניף ברשת שיווק: "הצרכן היום קפדן ודרשן"
"רווחי המדינה, היצרניות ורשתות המזון נובעים מעליית מחירים שלא קשורה למחיר חומרי הגלם"
(עדכון) - טיב טעם מוזילה מוצרים בעשרות אחוזים ■ מההנחות ייהנו רק חברי מועדון הלקוחות ■ חגי שלום: בשלב ראשון יינתנו הנחות ב-13 סניפים בימים א'-ד' בלבד למשך חצי שנה
בחברת תנובה יעלה חזה עוף טרי 20 שקל במקום 18.5 שקל; בחברת מילועוף החליטו להעלות את מחיר הכרעיים ל-15 שקל במקום 13 שקל ■ תנובה: המשחטות קובעות את המחיר
ברשת מצפים לגייס תוך חצי שנה 20 אלף לקוחות לכרטיס ■ המצטרפים יהיו פטורים מדמי כרטיס בשנתיים הראשונות
יצרני המזון הגדולים בישראל חזקים, והריכוזיות ברשתות השיווק חונקת ■ בחלק מהמקרים מחזיק יצרן אחד בלבד ב-70%-90% מהקטגוריה ■ את ההשלכות רואים היטב במחירים לצרכן
ריצ'רד הנטר אמר את הדברים בישיבת הוועדה לבחינת ענף המזון, שהתכנסה לישיבתה השלישית ■ "משפחה בישראל יכולה לחסוך 2,500 שקל בשנה בקניית מותג פרטי"
ברשתות השיווק מדווחים על ירידה במכירות של תנובה ועל ריבוי החזרות של מוצרים
הרשת, הכוללת את הפורמטים מיסטר זול, ממן ופשוט זול, תוזיל מוצרים למחיר של 7 שקלים
קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים
זילברברג, בעלי חברת מאיר בייגל ויו"ר הוועדה למפעלים קטנים בהתאחדות התעשיינים: "להיות ספק קטן בישראל זה איום ונורא; המדינה סוגרת כאן את התעשייה כי לא שווה להיות תעשיין"
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר