ב-3 החודשים פברואר-אפריל 2010 נרשמה עלייה של 1.9% בחישוב שנתי בסך-כל הפדיון של רשתות השיווק ■ בפדיון של רשתות המזון נרשמה ב-3 חודשים אלה עלייה במחירים קבועים של 1.7% בחישוב שנתי
הרווח התפעולי הסתכם בכ-72.6 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח נקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון שקל ברבעון המקביל
האיום המתמיד מצד טסקו מחייב את ענקית הקמעונאות להמשיך ולפתח מנועי צמיחה
80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה
הרווח התפעולי לפני הוצאות אחרות ברבעון הסתכם בכ-115 מיליון שקל, בהשוואה ל-107 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ שיעור הרווח התפעולי היה 4.2%, בהשוואה ל-4.1%- ברבעון המקביל אשתקד
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
חגי שלום, בעל השליטה ברשת: "עם חוויית קנייה גדולה, אני לא יכול להרשות לעצמי לשים תחתונים ליד הדגים"
חגי שלום, בעל גרעין השליטה בטיב טעם: "המצב כרגע לא טוב. הרשת הזאת לא נושאת את עצמה באופן ראוי, והמצב הקיים לא יישאר"
הייצור התעשייתי אמנם ירד ב-1.2% בפברואר (בהשוואה לינואר), אך הייצור בענף ההיי-טק נותר יציב ■ מדדי פדיון ענפי המסחר והשירותים בדצמבר 2009-פברואר 2010 רשמו עלייה של 9.3% ■ מכירות רשתות השיווק בינואר-מארס 2010 רשמו עלייה של 8.2%
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
הבעלים החדש של טיב טעם חושב שמלחמות המחירים בשוק הקמעונאות נגרמות בגלל שהמנכ"לים מנהלים את העסק ובעלי המניות לא מתווים אסטרטגיה
מנכ"ל שופרסל הוא קורבן במאבק בין הרשתות לספקים, שמעוניינים לדחוק את המותג הפרטי
לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק
הדור החדש של מועדוני הלקוחות יכלול אסימון פלסטיק ובו כל המידע הצרכני אודותיכם
האם Wonder, רשת מוצרי תינוקות וילדים, תעשה בארה"ב את מה שעשתה שילב בישראל?
גרשון קליין, שפוטר ממחלקת הבשר של הרשת, איים לפרסם תמונות של תנאי אחזקה לא תקינים של מוצרי מזון ובשר שיגרמו נזק תדמיתי חמור לחברה ■ בעבור אי-הפרסום דרש קליין תמורה כספית
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר