באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
בתביעה, בהיקף 13 מיליון שקל, נטען כי הרשת מנצלת את אי-סימון תאריך התפוגה ויוצאת במבצעי חיסול למכירת מוצרים שמועד תפוגתם קרב, כך שהצרכן רוכש מוצר שהשימוש בו אינו יעיל ולעיתים אף מזיק לבריאות
נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות
לוי זכה בתואר לאחר שביצע שורה של מהלכים שיווקיים שהשפיעו על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות ובמבצעים
באיגוד מציינים כי העלייה הצפויה השנה מתונה מזו של חודש החגים ב-2008, שעמדה על 10%, אולם עם זאת היא משקפת גידול בהשוואה לממוצע השנתי
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
עדיף "לתדלק" בבית: בדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה פער של עשרות אחוזים בין מחירים של יין, שוקולד ומשקאות קלים בחנויות הנוחות לעומת מחיריהם ברשתות המזון ■ מחירי הגבינה והחלב, לעומת זאת, דומים
מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות
יו"ר הרשת ל"גלובס": "אם כל העולם היה אותו דבר - כולם היו לובשים סרבל של אתא, נוסעים בפיאט 127 וגרים בדירת 50 מ"ר בשכונות כמו ברוסיה" ■ "לא חושב שרמי לוי בכלל מתחרה שלי. זה כמו השיר שדלומי שרה בגמר"
זאת על כל קנייה בסך 500 שקל ברשת ■ ההערכה היא כי שווי ההטבה עומד על 30-50 שקל ללקוח ■ ברשת מחסני כמעט חינם מציעים מבחר ירקות במחיר 20 אגורות לק"ג
בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 26.5% ברווח הנקי ברבעון ל-18.18 מיליון שקל ■ מכירות המותג הפרטי הסתכמו ב-13 מיליון שקל - שיפור של כ-39.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
המבצע לא יהיה מותנה בקנייה אך יהיה מוגבל בכמות לקונה ■ הערכות: מלחמת המחירים והמבצעים ברשתות השיווק תחריף עד ראש השנה ■ במקביל יוצא רמי לוי במבצע חזרה לבית-הספר: 10 מחברות בשקל
תגריל 15 מכוניות רנו סימבול בשווי של 107 אלף שקל למכונית ■ המהלך נובע כנראה מהכרה בצורך לחזק את המודעות למותג, שצמח מאוד בשנים האחרונות
הפרידה הצפויה היא על רקע חילוקי דעות בין השותפים - קובי לוי וכפיר נחום ■ ייתכן כי לוי ירכוש את חלקו של נחום, אולם לפי שעה אפשרות זו לא יוצאת אל הפועל ■ טבע קסטל: "הצדדים פועלים בשיתוף-פעולה"
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר