יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל
גם אם הוא עוד לא ממש כאן, הרשתות הקמעונאיות כבר מתחילות להרגיש את המיתון: הלקוחות שומרים על הארנק קרוב לכיס ומכרסמים בפדיון "גלובס" סקר רשתות קמעונאיות שונות כדי לבדוק כיצד הן נערכות לשינויים
6 בעלים של רשתות קמעונאיות, המייצגים 17 רשתות, יוצאים למאבק בקניונים על רקע מחירי השכירות בפוקוס: קניון ארנה, קניון גבעתיים, קניון קריית-אונו וקניון מול הים באילת "לא ניתן שיעשו עלינו יותר 'פוילע שטיקים"
כרגע המחירים עוד לא זזים למעלה או למטה, אבל הצפי הוא למיתון שיביא לירידה בצריכה ברשתות המזון והאופנה חוששים מהפגיעה הקרבה ומניחים שירידת מחירים היא בלתי נמנעת - השאלה היא רק מתי ובאיזה היקף
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר