עלות שכרו של רפי ביסקר תוגבל לעד 1.2 מיליון שקל בשנה, ואילו שולם פישר יוותר על שכרו כליל
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר של שופרסל, מסביר את המהלך: "השוק מדבר רק על מחיר, אבל האם אנחנו חושבים שלעולם זה יהיה כך? ממש לא. בסוף כולם יגיעו לאותן רמות מחיר, ואז מה יבדל אותנו?"
דוד לרון יתמנה לתפקיד סמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה ■ צביקה פישהיימר יתמנה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש, מערכות מידע ומינהל
היוזמה של התאחדות התעשיינים נתקלת בספקנות רבה מצד הספקים הקטנים ■ בעלי חברת חטיפי העמק: "לשופרסל ולמגה אין אינטרס להכניס אותי למדפים"
אלשטיין ובן-משה צריכים להיות מודאגים ממה שהשוק חושב
אי.די.בי תשעבד למנורה מבטחים מניות דסק"ש נוספות ■ אדמה תגייס 600 מ' ש' בהרחבת סדרת אג"ח
הצניחה בשווי שופרסל גררה את ישראלום להפר התניה פיננסית בהלוואה שלקחה לרכישת מניות הרשת
נועה צבי, אנליסטית באנטרופי, מסבירה באילו אג"ח של שופרסל כדאי להשקיע לקראת מיחזור החוב הכבד
מנהל מגה מבשרת: "אנשים קונים מכל הבא ליד, מצטיידים בכל מה שאפשר; יש טראומה מהשנה שעברה" ■ חברת ברעם פרסום מקורי הורידה את כל שילוט החוצות שלה, שלא נועד לעמוד ברוח של יותר מ-130 קמ"ש
הרשתות הגדולות מגדילות את היצע המותגים הפרטיים שלהן, אך הצרכנים עדיין שולחים את היד אל המותג המוכר ■ "גלובס" בדק את פערי המחירים בכמה מהמוצרים הבולטים, ובדק מי מייצר את אותם מוצרים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים
רשתות השיווק מצטרפות לחגיגת הקניות באינטרנט ומצמצמות את פערי-העתק בין המחירים באתר ובסניפים ■ בדיקת המועצה לצרכנות עבור "גלובס" מגלה: רשת ויקטורי זולה יותר באינטרנט, סניפי רמי לוי הזולים ביותר
ההעלאה המסתמנת בשכר המינימום תופסת את רשתות השיווק בתקופה של שחיקה ברווחים והאטה בצריכה, והיא תשפיע גם על הרווחים של יצרניות המזון והצריכה, רשתות האופנה והנעלה ועוד
במצב הנוכחי, הדרך של שופרסל לרווחיות תפעולית מאתגרת במיוחד
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר