החברה, המתמחה בשיווק דגים טריים, מרחיבה את פעילותה ברשתות שופרסל ואושר עד ומתחילה בשיווק דגים קפואים
בהתאם לחוק המזון, הרשתות החלו הבוקר לדווח באינטרנט על המחירים - אך רק בפורמט XML המחייב המרה ■ ברשתות מודים: "החוק חייב את הרשתות לשגר מידע לכתובת, לא להציג מידע. אז הקבצים בסינית"
הורדת המחירים בלמה במידה מסוימת את הצמיחה במכירות ושחקה את הרווח הגולמי של הרשת ■ המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל לא תחזור לרווחיות תפעולית של 5%, אין חיה כזו"
עובדים בסניפים: "לקוחות מגיעים במיוחד ומבקשים את החלב" ■ שופרסל: "נערכים להגדלת ההיקף" ■ מחלבות רמת הגולן, המייצרת עבור הרשת את מוצרי המותג הפרטי: "ההצלחה בלתי רגילה. הצרכנים מגיעים לקנייה חוזרת"
שטחי המדף בשופרסל המיועדים לקטגוריית הגבינות המיוחדות, שבה פעילה מחלבות גד, יוגדלו משמעותית - וזאת על חשבון תנובה, שטראוס וטרה
כך מגיב מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן לדברי קמעונאים, לפיהם נציגי תנובה העריכו כי מחלבות רמת הגולן לא תהיה מסוגלת לעמוד בכמויות הנדרשות ■ בתנובה הכחישו את הדברים
במסגרת שיתוף-פעולה בין דואר ישראל ושופרסל, החל פיילוט במסגרתו חלוקת חבילות ודברי דואר תתבצע במספר סניפי הרשת
אם שופרסל תיכשל במהלך החדש שלה, אנחנו הצרכנים נהיה המפסידים הגדולים ביותר ממנו ונמשיך לשלם יותר ■ דעה / אילנית חיות
מחיר קרטון חלב בשופרסל יעלה 5.3 שקלים ■ גבינה צהובה תימכר ב-37.9 שקל - הוזלה של 16.5% ■ אברכהן: "אין לנו תוכנית להעלאת המחירים אחרי ההשקה" ■ בשוק כבר החלה הוזלה של מוצרים מקבילים
זאת בשיעור של 8% ■ שופרסל לספקים: "השתת הגידול בהוצאות ע"י העלאת מחירים לצרכן אינה באה בחשבון" ■ אחד הספקים: "לפי חוק המזון אסור לשופרסל להשית על הספקים עלויות ללא הסכמה"
הרשת הודיעה למאבטחים בסניפים על סיום עבודתם בסוף השבוע הנוכחי, וזאת כחלק ממהלך התייעלות
נילסן: מכירות כלל שוק המזון והצריכה השוטפת ירדו לעומת פסח אשתקד ב-2.1% - אובדן של 65 מיליון שקל
אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס
שופרסל נכנסת לשוק החלב עם מותג פרטי, אך צפויים לה חיים קשים ■ איך זה ישפיע על הצרכן? הוא כנראה ירוויח - לפחות בטווח הקצר ■ "שופרסל תציע קוטג' ב-5 שקלים? באותו רגע תנובה תצא למבצע 2 קוטג' ב-10 שקלים"
החזרתם מוצר מזון של פסח? למרות שאנחנו בשלהי החג, אתם זכאים להחזר מלא של כספכם, והרשתות לא יכולות לעוות את הוראות החוק ולתת החזר חלקי ■ שופרסל: "ככל שהסכום לא הוחזר במלואו, מדובר בתקלה נקודתית"
שופרסל חתמה את 2014 עם הפסד של 107 מיליון שקל, רמי לוי צנח ברווח הנקי ב-22%, בטיב טעם הרווחיות התפעוליות נמוכה, ורק ברשת ויקטורי הרווחים עלו ■ רשתות השיווק מסכמות שנה של האטה בצריכה
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזפרשמרקטקמעונאותרשתות שיווקשלומי אמיר