גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים
רשתות השיווק מצטרפות לחגיגת הקניות באינטרנט ומצמצמות את פערי-העתק בין המחירים באתר ובסניפים ■ בדיקת המועצה לצרכנות עבור "גלובס" מגלה: רשת ויקטורי זולה יותר באינטרנט, סניפי רמי לוי הזולים ביותר
ההעלאה המסתמנת בשכר המינימום תופסת את רשתות השיווק בתקופה של שחיקה ברווחים והאטה בצריכה, והיא תשפיע גם על הרווחים של יצרניות המזון והצריכה, רשתות האופנה והנעלה ועוד
במצב הנוכחי, הדרך של שופרסל לרווחיות תפעולית מאתגרת במיוחד
מתחילת השנה איבדה מניית שופרסל 30%■ המנכ"ל איציק אברכהן: "ציפינו להפסד גבוה יותר בשל יישום התוכנית החדשה. אני מאמין שעברנו את ההפסדים"
שושי רבן, סמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל ברשת, פוטרה; לאחר מכן התפטר סמנכ"ל התפעול, יהודה קטורזה ■ 70 עובדים בשופרסל כבר פוטרו, ובימים האחרונים נקראים עשרות עובדים נוספים לשימוע לפני פיטורים
הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים, תה, פיצות קפואות, מים בטעמים, מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים
(עדכון) - הרשת תסגור 15 סניפים, אך תנייד את העובדים בהם לסניפים אחרים ■ השלימה תוכנית פרישה מרצון בה הלכו הביתה כ-200 עובדים
הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"
עם כל חטאיהן, רשתות המזון לא אשמות ביוקר המחיה. אז מי כן?
לא רק ברלין ולא רק "מוצרים דומים": השוואת מחירים עם סופרמרקט בבירת צרפת מגלה כי מוצרים רבים נמכרים בעשרות אחוזים פחות מאשר בישראל ■ ד"ר אורן מילשטיין שביקר בפריז: "נדהמתי מהמחירים, קיבלתי חלחלה"
הרשת כבר פיטרה לאחרונה 65 עובדי מטה ■ גורם בענף הקמעונאות: "לשופרסל יש המון משרדים, והמון משרדים מתמלאים בהמון פקידים"
איזו גיבנת מקשה על שופרסל ומגה לאמץ תוכנית אסטרטגית חדשה; מי מנסה לחקות את רמי לוי; מה הבעיה עם המרכזים הלוגיסטיים שבנו הרשתות; ואיך זה שלמרות התחרות, הספקים ממשיכים לנהל את רצפת המכירה בסופר?
בניסיון להתמודד מול הרשתות הפרטיות, שופרסל ומגה הורידו את ההנחה על תווי הקנייה שהעניקו להן יתרון גדול בחגים ■ הירידה הנוכחית במכירות התווים לחג עומדת על כ-20%, אך ההערכות הן כי מדובר בפגיעה שתלך ותגדל
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר