אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק
איגוד השיווק בחר באברכהן בזכות מהלך המותג הפרטי שהוביל בשנה האחרונה, שכלל את הרחבת מגוון המוצרים ותקשור מסיבי מתמשך
כך טוענים צרכנים בפוסט שפורסם בפייסבוק ■ שופרסל: "התאמת הקפסולות למכונה ספציפית תלויה בגורמים רבים, לרבות דגם ושנת ייצור המכונה, רמת התחזוקה שלה ותקלות טכניות שוטפות"
האנליסטית מיכל אלשיך: "עם זאת, בטווח הארוך שופרסל היא הרשת העיקרית הניצבת בפני סיכון לאובדן נתחי שוק" ■ גיל דטנר מלאומי שוקי הון: "השאלה מי ירוויח יותר ומי פחות תלויה בתוצאה הסופית של התהליך"
קריסתה האפשרית של מגה תאיץ את המאבק ההולך וגובר של הרשתות על נתחי השוק שלהן ■ מוקדי תחרות חדשים ייווצרו, וגם להתנהגות והרגלי הצריכה של הצרכן תהיה משמעות רבה בקביעת יחסי הכוחות החדשים
במיטב דש מעריכים עוד כי "ענף קמעונאות המזון יגדל בקצב איטי ביחס לעבר", וכי "רשתות הדיסקאונט צפויות להציג שיעורי צמיחה גבוהים"
כמו כן, החברה משיקה תחת המותג הפרטי מרגרינה ושמנת לאפייה ובישול במחירים הנמוכים מהשחקן המוביל בכל אחת מהקטגוריות
מאיר צור בוועידת ישראל לחקלאות: "איום ונורא מה שרמי לוי עושה לחקלאים, חקלאי שרוצה לחיות לא יכול לעבוד מולו" ■ "רמי לוי לוקח את התוצרת החקלאית ועושה ממנה קרקס"
בעלי המניות בשופרסל אישרו ברוב של 58.3% מענק בהיקף של 1.8 מיליון אופציות למנכ"ל ■ מניית שופרסל ננעלה היום במחיר של 11.7 שקל, בעוד שמחיר המימוש של האופציות הוא 11.45 שקל
מכירת 17 מסניפי מגה לרשתות יוחננוף ו-ויקטורי מקפיצה את שתי הרוכשות למעמד חדש בשוק, ומאידך לא מבטיחה את הישרדותה של מגה ■ רמי לוי מבססת את מקומה כרשת השיווק השנייה בגודלה בישראל
אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
עד לפני חודשים אחדים תנובה הייתה אחראית ל-58% ממכירות הבשר הטרי בשופרסל, אך כעת שופרסל מתכננת לצמצם באופן דרמטי את נוכחות מותג הבשר של תנובה בסניפיה, לטובת "אנגוס" ■ בתנובה לא נשארים חייבים
שופרסל: "מיד עם זיהויו של הנחש לוכד מקצועי הוזמן ולכד אותו בצורה בטוחה ומקצועית"
לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז
זאת לאחר סגירה שקטה של 21 סניפים בשנה החולפת, בשל תחרות ישירה מול רשת הדיסקאונט שופרסל דיל ■ תת-הרשת לחרדים "יש חסד" תמשיך לפעול
זאת לעומת הפסד של 24 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המנכ"ל אברכהן: "שופרסל הוכיחה את עוצמתה וידעה להתאים עצמה לשינויים בשוק המזון" ■ על רשת מגה: "אשמח אם היא תעבור את המשבר"
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר