ימים ספורים לאחר שהשניים חדלו להיות בעלי עניין ברשת המזון, מממשת החברה האם אופציה ורוכשת מהם 2.5% נוספים תמורת 75 מיליון שקל
השניים חדלו להיות בעלי עניין ברשת ונותרו עם כ-4% ממניות הרשת בשווי כ-130 מיליון שקל ■ ההשקעה מסתמנת כמאכזבת למרות עיתוי המכירות האחרונות והדיבידנדים לאורך השנים
איך אפשר לדעת מה הרווחיות התפעולית של שופרסל בתחום הקמעונות
שופרסל מעדכנת כי קיים חשש לחיידקי ליסטריה במספר יחידות ששווקו לציבור מהמוצר "חומוס שופרסל" 1 ק"ג, תוקף אחרון לשימוש 5.1.17 ■ הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר ■ משרד הבריאות: "הרוב כבר הורד מהמדפים ונאסף"
רמי לוי רשמה קפיצה של 88% ברווח הנקי לכ-30 מיליון שקל, והרווח של רשת ויקטורי זינק ב-114% ל-7 מיליון שקל ■ גידול משמעותי גם ברווחי שופרסל
הרווח של שופרסל זינק מתחילת השנה ב-120% ל-166 מיליון שקל ■ הרשת מציגה ברבעון עלייה של 3.3% במכירות חנויות זהות ושיפור ניכר ברווח הגולמי והתפעולי ■ לדברי שופרסל, עיקר השיפור נבע מ"גידול בזכיינים בחברה"
יש הרואים באיציק אברכהן משופרסל הוכחה לשדרוגו של מקצוע התפעול. הם טועים
הרשתות שופרסל, אושר עד ורמי לוי והחברות ויליפוד, סיימן מוצרי תמיר ונטו זכו במכרז משרד הכלכלה ואמורים להוזיל את המחירים לצרכן עד 30%
התאוששותה של דסק"ש היא המפתח לשיקום הפירמידה החבוטה שבשליטת אלשטיין
במקרה של שינוי חיובי בתוצאות חברה - השינוי בשווי החברה הממונפת יהיה גבוה יותר מאשר השינוי בשווי החברה שאינה ממונפת כלל - וזה עובד כמובן גם בכיוון ההפוך ■ קחו, לדוגמה, את רמי לוי ואת שופרסל
השלימו לאחרונה מכירת מעל מחצית מהחזקותיהם ב-315 מיליון שקל וחדלו להיות חלק מגרעין השליטה ברשת השיווק, עשור לאחר שהשקיעו בה כ-900 מיליון שקל
שבועיים לפני ראש השנה, המצב ברשתות מלמד שתם עידן מלחמות המחירים והמבצעים האגרסיביים, כיוון שלשופרסל, שמהווה את הסמן הימני בשוק, אין סיבה להוריד מחירים
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל ■ האם זה בגלל הצרכן הישראלי - או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
שופרסל משיקה את המותג "שופרסל בייבי", הזול בכ-30% מהתרכובות שנמכרות כיום ■ מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "מטרנה וסימילאק עושקות את הצרכן"
תקים סניף במרכז המסחרי של קבוצת חנן מור תמורת 67 שקל למ"ר ודמי ניהול של 12 שקל למ"ר
חברת ההחזקות מכרה כ-6.25 מיליון מניות של שופרסל (כ-3% מחברה) ■ דסק"ש רכשה כשליש מהמניות שמכרה ישראלום תמורת 26.7 מיליון שקל והגדילה אחזקתה בשופרסל ל-53.9%
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר