במעמד פרסום הדוחות מתברר כי עסקת ניו-פארם-שופרסל טרם הושלמה במלואה, שכן שופרסל מציינת כי רק 10 סניפים נמכרו לאחים איציק ושרון ניסנוב לטובת הפעלת רשת סמארט פארם, וכי סניף נוסף הנמצא באריאל טרם הועבר לידיהם
החברה, שבבעלותה כ-70 נכסים, מנהלת מו"מ עם חברה מקבוצת אי.די.בי להקמת קומפלקס משרדים ומסחר של 40 אלף מ"ר ברעננה ■ עוד על הפרק: הקמת אתר אונליין חרדי
רשת הקמעונאות הגיעה ב-2017 לרווחים של 275 מיליון שקל ■ הרבעון הרביעי של שופרסל מראה על שחיקה ברווחים
'טעות' של שופרסל, מאפשרת הצצה אל התכניות העתידיות של אתר הסחר המקוון החדש שהיא צפויה להשיק תחת השם 'אמריקן אאוטלטס'
החוק, שנכנס לתוקף ב-2015, מטיל מגבלות משמעותיות על רשתות קמעונאות ■ ניו-פארם (שנרכשה על-ידי שופרסל) וגוד פארם (שנרכשה על-ידי רמי לוי) יהיו כפופות למגבלות הללו ■ אבל סופר-פארם לא
לאחר שהודיע על רכישת חצי מגוד פארם, רמי לוי מתרחב גם לתחום התיירות ■ טרם ידוע האם תקום חברה משותפת או שמדובר בהרחבת ההטבות שקיימות כיום במועדון הלקוחות של הרשת
שופרסל תיאלץ להעניק הנחות שיגלמו פיצוי בסכום כולל של 370 אלף שקל, אחרי שלא קיבלה מיכלי משקה לפיקדון בתקופה שלפני חג הפסח מטעמי כשרות -כך סוכם במסגרת הסדר פשרה שהושג בעקבות בקשה לתביעה ייצוגית
"גלובס" חושף את התוכניות האסטרטגיות של הקמעונאית הגדולה עבור רשת הדראגסטור שרכשה: הרחבת ההסכמים הקיימים מול קופות החולים הגדולות, הקמת עמדות טיפוח בסניפי דגל, כניסה לפעילות באונליין והרחבת היצע המזון
הרשת תשלם 286 מיליון שקל לפז ולאומי קארד עבור מניותיהן ■ שווי המועדון גבוה ב-70% מהערכת השווי הקודמת, וזאת בעיקר בעקבות השיפור בתנאים עם השותפה החדשה כאל ■ הערכת השווי בוצעה ע"י הכלכלן אורי כהן
כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות
המידע יאפשר לחברות להציע מבצעים אזוריים מותאמים ויכניס לשופרסל מיליוני שקלים בשנה ■ שופרסל: "המידע מייצר שקיפות ומסייע לפיתוח השוק. כל מידע אישי נשמר בחברה ולא מועבר לספקים בשום צורה"
עם כניסת 4 מיזמים למכירה סיטונאית למכולות ועסקים קטנים, הם הפכו באחת מהחוליה בעלת כוח המיקוח הכי קטן בשרשרת האספקה לאחת שחוסה בצל הענקיות ■ האם שינוי מאזן הכוחות יתגלגל להתייקרות בחנויות הדיסקאונט? ■ ניתוח "גלובס"
שימש כמנהל אגף שיווק ודיגיטל של הרשת ■ שופרסל: "לאחר שנים של עשייה מוצלחת, רונן ביקש לסיים את תפקידו ולהמשיך לאתגר הבא"
אחרי שופרסל, גם שתי רשתות הקמעונאיות מגייסות את כוח הקנייה ואת היכולות הלוגיסטיות שלהן לטובת העסקים הקטנים ■ רמי לוי תספק סחורה ממרכז לוגיסטי במודיעין בהנחות של עד 40% ■ יינות ביתן חברה למיזם Free Market ותספק מוצרים בהנחה של 15%-20%
לפי הערכות, קבוצת יינות ביתן , שבשליטת נחום ביתן, תעמיד בקרוב את שירותי המרלו"ג שלה לשירות הקמעונאים הקטנים בענף המזון, בשיתוף-פעולה עם חברת free market
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר