לא ממתינה להחלטת רשות ההגבלים: שבוע לפני המועד הסופי להכרעה בעסקת שופרסל-ניו-פארם, שופרסל משיקה מותג איפור שיימכר באופן בלעדי בסניפיה, בשת"פ עם בלוגרית האיפור אשלי וקסמן-בקשי
הספקים צפויים להיפגע אם עסקת המכירה של ניו-פארם לשופרסל תאושר, שכן כוח הקנייה של שופרסל מולם יתחזק משמעותית ■ איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "ספקים שירצו לעבוד איתנו יצטרכו לתת לנו את מה שאנחנו מבקשים"
שופרסל: ההסכם לקבלת אישור רשות ההגבלים העסקיים בעסקת ניו-פארם נדחה לסוף אוגוסט ■ רשות ההגבלים: ההחלטה תתקבל בשבועות הקרובים
לאומי קארד תצטרף לשופרסל ברכישת מניות פז ■ בשופרסל פיננסים הצדדים במו"מ להארכת הסכם השותפות, שצפוי להיות רחב מקודמו
מדובר בצעד משמעותי ביחסי הרשת עם הספקים, שמצטרף למעבר לסדרנות עצמית ולפגיעה ממכירות המותג הפרטי הצומח של שופרסל
משבר יינות ביתן: מניית נטו השלימה ירידה דו-יומית חדה, מניות רשתות השיווק המתחרות זינקו ■ IBI: כוח המיקוח של יצרניות המזון מול הרשתות מצטמצם
בית ההשקעות: "נראה שהשוק מגלם את ההשלכות החיוביות של התמתנות התחרות בענף, מנועי צמיחה וחזרה להעלאות מחירים לראשונה זה שנים"
יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל
זאת רגע לפני הכרעת הממונה על ההגבלים בעניין עסקת שופרסל-ניו-פארם ■ המותג הפרטי יכלול פלסטרים, פדים לחיטוי וחבישה, בדיקות הריון, קונדומים, משקל, תיק עזרה ראשונה ובקבוקי מים חמים, שיימכרו במחירים בין 10-70 שקלים
איציק אברכהן בוועידת MAD: "אנו לא מתנהלים מול ספקים כמו שהתנהלנו לפני המחאה החברתית. היום מנהלים את המדף בסופר אחרת. שרשרת ההפצה היא אחרת, ויש יותר אינפורמציה"
הודיעה לפז על הפעלת מנגנון אופציית הרכש בשותפות שופרסל פיננסיים ■ ברשת מדגישים כי הלקוחות חברי המועדון לא ייפגעו וימשיכו ליהנות מההטבות
משופרסל נמסר כי המקרה דווח לשרות המזון במשרד הבריאות ■ "שופרסל מצטערת על אי-הנוחות ומתחייבת להמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצריה"
שטראוס גם השלימה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח והבטיחה גיוס של כ-400 מיליון שקל, שעשוי לגדול בשלב הציבורי עד לכ-470 מיליון שקל
בעוד תנובה וטרה נאבקות לבלום את פעילות שופרסל בחלב, נכנס שחקן חדש ■ בקטשופ לוי ינסה להתחרות ישירות באסם, החולשת על 73% מהשוק
הכנסות שופרסל רשמו עלייה של 1.5% ברבעון הראשון של השנה ל-2.9 מיליארד שקל ■ יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל: ממשיכים להרחיב את פעילותנו בתחום המותג הפרטי
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר