המתחרים על סניפי ניו-פארם שיימכרו במסגרת העסקה עם שופרסל: בנט קפלן תחת השם WePharm והאחים ניסנוב ■ האתגר העיקרי לרוכשים: אישור ההסכמים להפעלת בתי המרקחת מול קופות החולים והמשכירים
הערכות: רכישת 11 סניפי הפארם במטרה להקים רשת פארם חדשה צפויה להסתכם בכ-15 מיליון שקל ■ בנט קפלן והאחים איציק ושרון ניסנוב, שני הרוכשים הפוטנציאליים, מסרו התחייבויות בדבר העסקה
שופרסל וניו-פארם משפרות עמדות: מוסיפות שני סניפי ניו-פארם לתשעת הסניפים שיימכרו ■ לרוכש שיקים רשת פארם חדשה מחיר העסקה יופחת מ-130 מיליון שקל ■ בהתאם לתמורה ממכירת 11 הסניפים, בשופרסל מעריכים כי הפחתת התמורה תסתכם במיליוני שקלים בודדים
המועד האחרון לחתימת הסכמי המכר והמועד האחרון להשלמת העסקה נקבעו ל-30 בנובמבר ול-31 בדצמבר בהתאמה ■ מחיר העסקה יופחת ■ ל"גלובס" נודע כי גוד פארם יצאה מהמו"מ לרכישת ניו-פארם
המדינה הגישה תביעה לפינוי מתחם העיצוב דן דיזיין סנטר ומתחם שופרסל הסמוך אליו ■ עוד תובעת המדינה תשלום פיצויים בסך מוערך של 175 מיליון שקל בגין הפרת חוזים שנכרתו עמה סביב השימוש במקרקעין ■ דן דיזיין: "תביעת-סרק"
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
בשלב זה שירות "סרוק וקנה" מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים
קבוצת נטו: ענקית מזון ישראלית - שמקפידה על פרופיל תקשורתי נמוך
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
(עדכון) - בדרך למיזוג, שופרסל תצטרך להיפטר מ-9 סניפי ניו-פארם - בהם חמישה הפסדיים ■ התקדים של רשות ההגבלים: כתנאי למיזוג תתבצע מכירת הסניפים לגורם אחד ■ במתמודדים: סנטר-פארם, גוד פארם ורמי לוי
הכנסות רשת הדראגסטורים מקבוצת המשביר, שאמורה להימכר לשופרסל תמורת 130 מיליון שקל, צנחו ב-9% במחצית הראשונה של 2017
מי מרוויחה יותר - יצרנית מזון או רשת קמעונאית? תובנות מדוחות שטראוס ושופרסל
עד שהתרגלנו לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים, באה שופרסל ומנסה לדחוף לנו עוד קולה ■ המהלך מגיע חודש בלבד לפני פרסום המלצות הוועדה שעשויה להגביל קמפיינים למזון לא בריא ■ אם במקום קולה היו קוראים לזה סיגריות, אולי היינו מתקוממים יותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, הייתה צפויה לאשר את עסקת שופרסל ניו-פארם בימים הקרובים, וכעת בדיווח לבורסה צוין כי מועד אישור העסקה הוארך
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר