בשורות טובות ופחות טובות בליסינג: ההנחות לא יבוטלו, אך ההטבות יצטמצמו
ככה זה כשעלות משפחתית חדשה זהה למחיר המחירון של אותה מכונית בת שלוש
בענף הרכב מעריכים כי בעקבות דוח חברת הייעוץ "שלדור", שמחליש את מסקנות זליכה, קטנו הסיכויים לפיצול זיכיונות רכב למכירות אחזקות היבואניות בחברות הליסינג
מסירות כלי הרכב ירדו ב-8.4% בשליש הראשון של השנה והסתכמו ב-73,525 יחידות בלבד
רשות המסים תוקפת את ועדת זליכה: "אין בעיית תחרותיות ביבוא הרכב" ■ בדוח השנתי על הרכב שוללת הרשות את הבסיס להטבות נרחבות לענף היבוא האישי ■ מי מייבא מכוניות ביבוא אישי? בעלי הכנסה ממוצעת של 23 א' ש' בחודש
חברות הרכב הציבוריות חושפות בדוחות את היקפי הפרסום שלהן, מהם עולה כי על אף ההאטה הכללית בפרסום בשל המחאה החברתית, ענף הרכב התאפיין ב-2011 בתחרות אגרסיבית ■ ומה יהיה ב-2012? הרבה פרסום תחרותי ופרסום מקוון
כך אמר פרופ' ירון זליכה בדיון בוועדת הכלכלה, שדנה באימוץ מסקנות הוועדה לבחינת התחרותיות בענף הרכב שבראשה הוא עמד ■ שר התחבורה ישראל כץ שיבח את מסקנות הוועדה ואמר כי יפעל לאמץ את כולן
מספר המסירות ב-2011 שבר שיא של 226 אלף כלי רכב, אך עבור היבואניות זה הייתה שנה של ירידות ברווחים: בדלק רכב נחתך הרווח, וקמור ויפנאוטו רשמו הפסדים כבדים ■ לעומתן, קרסו מוטורוס ו-UMI הצליחו לשמור על יציבות ברווחים
פרסם כתב מינוי לצוות יישום הכולל נציגים מהאוצר, רשות המסים ורשות ההגבלים העסקיים ■ הצוות יגיש את המלצותיו עד תחילת מאי
החזית היא בשוק מכוניות היוקרה אולם הקרבות גולשים גם לפלחים העממיים
יישום המלצות ועדת זליכה מחייב עימות עם הגורמים הכלכליים החזקים במשק
אחרי שבית המשפט עצר את הפנטזיות להקים במעוין שורק מתחם מסחרי שוקק לצד איקאה, מתמלא המקום בחברות מענף הרכב
ההמלצות הסופיות של ועדת זליכה, שחושף "גלובס", מאשרות את ההנחות המוקדמות: היבוא האישי במרכז האג'נדה, היבוא המקביל כבר לא, והפרנסה לעורכי הדין המסחריים של ענף הרכב מובטחת בשפע
לוועדת זליכה ולעדכון במיסוי הירוק משותף: שניהם יחלקו סוכריות רק ללקוחות רכבי היוקרה
בשנת 2012 הכלכלה תפנה את מקומה לפסיכולוגיה, ושוק הרכב ינהג כמו שוק המניות
במקביל הפחיתה אופל, שמיובאת על ידי שמלצר, את מחירי האסטרה המשפחתית
המומלצותהשבוע בענף הרכביבוא רכבכלי רכבמיסוי רכבמכונית חשמליתמלחמת סחרמס קנייהרכב סיניתעשיית הרכב