הפערים הסוציו-אקונומיים מתרחבים: בעוד הקצה התחתון של שוק הרכב הישראלי הולך לעבר המיני-מכוניות החסכוניות, בקרב האמידים יותר ממשיכה החגיגה
עצות שימושיות לטירונים שטרם העמידו רכב משומש למכירה - וגם לקוני המשומשות הטירונים
עוד סדק ב"צמיחת המשק": שוק כלי הרכב שלנו מנופח ומוחזק באמצעים מלאכותיים
לוחות הרכב המקוונים הפכו בשנים האחרונות ל"חצר האחורית" של השוק הממוסד ■ אילו הפתעות מחכות שם?
השבוע קיבלנו הדגמה איך יכול היה להיראות שוק הרכב בארץ - אם רק היו מוסרים ממנו שלושה גורמים מרכזיים שאחראים ל"ניפוח" המחירים
2010 היתה השנה שבה ענף הרכב עשה "קאמבק" רציני, והפך לאחד מענפי השיווק המרכזיים במשק
שנת שיא במכירות, בהכנסות וברוווחים. והקונים? נכון - הם שילמו יותר ■ שלוש מגמות לרבעון הראשון של השנה הקרובה
למרות ההתייקרות, מסירות הרכב בנובמבר מבהירות שהענף יסיים את השנה בנתוני שיא
היא אופנתית, זריזה, נעימה לנהיגה ומציעה הרבה מקום בתא המטען. אבל היא יוצאת לתוך מלחמת מחירים עזה ■ והמתחרות - ב-2011 הן כבר יציגו דורות חדשים
האזרח הישראלי עדיין משלם על רכב 60% יותר מעמיתו האירופי, וכמעט כפול מעמיתו האמריקני
הערכות: יבואנים נוספים, בהם אלה שאינם חשופים לין היפני, "יישרו קו" ■ משפחתית 1.6 ליטר, שעלתה 112 אלף שקל לפני 3 שנים, תעלה בינואר 2012 כ-125 אלף שקל
התדמית הירוקה שנוצרה לישראל ע"י בטר פלייס והמדיניות המוצהרת של הממשלה הפכו את ישראל ל"כר ניסוי" אידיאלי לכלי רכב עם הנעה אלטרנטיבית ■ כך הולכת להיראות השנה הבאה
חברות הרכב מעדיפות לוותר על אפיק גיוס נוח, ובלבד שלא תדרשנה לחשוף את עסקיהן
תערוכת פריז שנערכת החודש מסמנת מעבר גורף של יצרני הרכב מנפחי המנוע ה"ישראליים" המסורתיים, לנפחים קטנים יותר ■ האם הציבור השמרני בארץ יקבל זאת?
בדיוק כמו מחזור הבקבוקים, הגריטה החלה מרשלנות הרגולטור ■ הוא אמנם הבין את הרעיון הכללי שמאחורי הגריטה, אבל החליט להעניק לו טוויסט מקומי
המסירות מתחילת השנה זינקו ב-27% ■ שוק הרכב הישראלי הוא אחד הצומחים ביותר במערב שיא מסירות של כל זמנים צפוי ב-2010
המומלצותהשבוע בענף הרכביבוא רכבכלי רכבמיסוי רכבמכונית חשמליתמלחמת סחרמס קנייהרכב סיניתעשיית הרכב