שר התחבורה מאיים לחדש את הוראת הנסיעות חינם מדי שלושה חודשים ■ באוצר טוענים שאם ייקבע מחיר מיוחד בקו לשדרות, יופעל לחץ לשינוי המחירים גם בקווים לאשקלון ובאר שבע, מה שעלול להוביל לקריסת תמחור
פעם אחרונה שבדקנו, כ"ץ הוא שר תחבורה שלנו, לא של נהגי מוניות
הטלנובלה של "חוק שירותי הרכב" ממשיכה להכות גלים והפעם: משרד התחבורה משיב לטענות שהשמיעו נציגים של תעשיית הרכב הבינלאומית נגד החוק וקובע: "אין להן בסיס מקצועי"
בהעדר נכונות ממשלתית להוריד את מיסי הדלק והרכב, מפנה משרד התחבורה את הזרקורים אל המישור התחרותי ■ האם הניסיונות להוזיל את מחירי הרכב יהפכו את הרכב בישראל למוצר נגיש יותר? ומי באמת יגזור את הקופון?
הדיבידנד - בגין רווחי 2011-2013 ■ שר התחבורה כ"ץ: הדיבידנד הזה חשוב כיוון שנכנס לקופת המדינה ומאפשר מתן שירותים רחבים יותר לציבור
(עדכון) - ביה"ד הורה לסיים את השביתה בנמל אשדוד - ונענה לדרישות העובדים ■ כץ: "אם זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה" ■ חסן: "במשרד התחבורה אין קרובי משפחה של שרים?"
בר-און בן ה 54, כלכלן ורואה חשבון בהשכלתו, היה בעבר מנכ"ל חברת נתיבי איילון, מנכ"ל חברת דן, ומשנה למנכ"ל בחברה הלאומית לדרכים
שר התחבורה מעריך כי חסן יודח לאחר שתחל הקמת הנמלים החדשים, כשיתברר כי הוא אינו מסוגל למנוע את המהלך ■ הממונה על ההגבלים מתכוון להכריז על חברת נמל אשדוד כבעלת מונופולין בפריקת כלי רכב מארה"ב ומאירופה
שר התחבורה מתנגד להצעת האוצר שלפיה המדינה תתחייב שלא יפוטרו בעתיד עובדים בנמלי אשדוד וחיפה ■ מקורב למו"מ: "השר מחפש מהומה" ■ שר התחבורה: "לממשלה יש מדיניות אחת, ועליה ממונה שר התחבורה"
הצצה ראשונה למגזין G ■ צבי נטע מדבר בפתיחות על הרווחיות, ואומר: "אם קנית אצלי אוטו יפני ב-100 אלף שקל, יותר מ-50 אלף שקל הם מס" ■ "במשרד של השר כ"ץ הכינו את כל התקנות ליבוא מקביל, ואף אחד לא בא"
שר התחבורה: "שמעתי שמנהל רשות החברות רוצה להדיח את הנהלת נמל אשדוד, למנוע בחירת מנכ"ל ולנהל את הנמל במקומם. זה לא יקרה, אני השר הממונה"
לקח הסופה: מי שיתיר תחבורה ציבורית בשבת, לא ייפגע מברק
מי מרוויח מכך ששר התחבורה מאמין שהוא קלינט איסטווד
כה נוח להציג מתנגדים לפגיעה בסביבה כ"חובבי לטאות" מוזרים
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשרד התחבורהעמירם ברקתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה