בדיונים שנערכו בימים האחרונים בהשתתפות נציגי הרכבת, מע"צ ומשרדי האוצר והתחבורה, סוכם על הקמת מינהלת משותפת לקידום הפרויקט ועל חלוקת סמכויות ואחריות בין הרכבת למע"צ
בכוונת ישראל כץ לבחון טכנולוגיות חדשות שיופעלו בקו הרכבת המהיר לאילת ■ הממשלה אישרה לפני כשלושה חודשים להתחיל בבחינת כדאיות הפרויקט, שעלותו עשויה להגיע ל-20 מיליארד שקל ומעלה
החברה הלאומית לדרכים פרסמה את המכרז לבניית הגשרים בכביש 1 החדש ■ הגשרים החדשים יבטלו את סיבוב מוצא המסוכן ויאפשרו נסיעה מהירה ובטיחותית
במסגרת הפרויקט, שהיקפו 2.5 מיליארד שקל, יורחב הכביש בנתיב נסיעה נוסף בכל כיוון, משער הגיא עד הכניסה לירושלים, והוא מתוכנן להימשך כ-4 שנים
בעקבות הפרסום ב"גלובס" על התנגדות גורמים באוצר לכוונת שר התחבורה להוציא את פרויקט חשמול הרכבות מניהול הרכבת ולהעבירו למע"צ, ממהר האוצר להבהיר: טרם גיבשנו עמדה בנושא
שר התחבורה בוועידת התחבורה של ישראל: "כל החברות הגדולות בעולם יודעות שהיום יש תנופת עשייה בתחום התשתיות ישראל"
חידוש במשרד התחבורה: נהגים שעברו עבירות תנועה יוכלו לברר את מספר הנקודות באמצעות עמדות שירות ממוחשבות שמשרד התחבורה החל להציב ברחבי הארץ
רכבי השרד לשרי הממשלה זו סטירת לחי סמלית לרפורמה של משרד התחבורה
"על כל יבואן שמחיר הרכב שלו גבוה יש יבואן אחר שמוריד את המחירים"
יבוא המשומשות צפוי לקדם הן את עסקי היבוא המקביל והן את עסקי היבואנים הסדירים ולהביא לקריסה של המחירים בחלק משוק המשומשות
הקבינט, בראשותו של שר האוצר יובי שטייניץ, אישר את הצעת שר התחבורה ישראל כץ ■ על פי ההצעה, תוך חודשיים יוקמו שתי חברות בת: חברה לנדל"ן וחברה למטען
סעיף קטן, שלא לומר סוס טרויאני גדול, בנייר העקרונות מדבר על קליטת כל הקופאים והקופאיות שמועסקים כיום דרך חברת כ"א מנפאואר ■ המשמעות: עובדי הרכבת יוכלו להשבית את הקופות ■ גילה אדרעי: "זה החלום שלי"
הקמת האוהלים הינה הצעד האחרון בסדרת פעולות שנקט ועד העובדים נגד כוונת ההנהלה להפריט את מערך התחזוקה של הקרונות ■ לפני יומיים הוחלט על השבתת כל מערך רכבות המטען
ההסתדרות וועד העובדים של רכבת ישראל החליטו להפסיק את תנועת רכבות המטענים החל מהערב על רקע הנחייתו של מנכ"ל הרכבת להיערך להכנסתם של עובדי קבלן למתחמי המוסכים ברכבת
(עדכון) - שר התחבורה ישראל כץ מתכוון לכנס היום מסיבת עיתונאים כדי למסור "הודעה חשובה לגבי עתיד רכבת ישראל" ■ בנוסף, נפוצו אתמול בערב שמועות לפיהן ההנהלה מכינה את השטח לקראת סגירת הרכבת
הנשיא המיועד של העליון, אשר גרוניס, מסמן את המדיניות השיפוטית הצפויה בתקופתו ■ העותרים שתביעותיהם יידחו ייחויבו בהוצאות משפטיות ללא דיון באולם
בצלאל סמוטריץ'ישראל כ"ץמטרומירי רגבמשה בן זקןמשרד התחבורהרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה