ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה גיבשה דוח המלצות לגבי תוכן שיווקי, אשר עשוי לשנות את פני התעשייה ■ לדבריה, הפתרון טמון בחינוך של הציבור לדעת לזהות פרסום בכל מקום שבו הוא נמצא
מדובר בקנס על חשיפה למותג קוקה-קולה ■ הקנס מתייחס רק לשבוע הראשון של התוכנית, ובינתיים נפתחו נגד רשת הליכי הפרה נוספים
האם הצופה אכן יינזק אם שופטי הריאליטי ישתו מכוס ממותגת?
ל"גלובס" נודע כי ברשות השנייה פתחו בתהליך הפרה וטוענים כי בתוכנית יש חשיפה למותג קוקה-קולה, שבאה לידי ביטוי באופנים שונים
מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
פרסום סמוי, תוכן שיווקי - איך שלא מכנים את זה, ברור לכולם שהוא קיים בטלוויזיה ושיש לו השלכות כלכליות וצרכניות ■ האם הרשות השנייה יכולה לפקח על השוק? "גלובס" מביא את העמדות השונות מאחורי הכסף הסמוי שזורם למסך
שילוב רשת המסעדות נעשה באופן עצמאי, אך CBS ביקשה אישור ממקדונלד'ס
פרט לחריגה מזמן שידור החסויות המותר, נמצא שידור חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי כנדרש וכן פרסום סמוי למותגים ה.שטרן, לקסוס ו-ווינר
ההצעה לעו"ד ניתנה במסגרת "חבילה" של חשיפה באתר "פרקליטי IL" - אתר לוויין של מאקו ■ מנהל אתר "פרקליטי IL": העובד שהציע זאת חרג מסמכותו
הרשות: "בתוכניות ניתנה חשיפה פרסומית החורגת מגבול הסביר למספר חברות" ■ רשת: אנו חולקים על עמדת הרשות. רשת פעלה עפ"י כללי הרשות השנייה"
יש לשקול להכניס תוכן שיווקי בתבונה, באופן מסודר וגלוי
המסר של "בוס בהסוואה": אלה יחסי הכוחות, וכך הם יישמרו
התוכנית "בוס בהסוואה" מדגימה עד כמה מערכת הרגולציה מטופשת
הרשות מצאה חשיפה שיווקית אסורה בתוכנית "בוס בהסוואה" לחברת הליסינג אלבר ולרשת קפה קפה - וזאת למרות שהתריעה והזהירה את רשת מבעוד מועד
לאור הרגישות הצפויה, ברשות השנייה הגדירו כבר בחודש שעבר תקנות ייחודיות לתוכנית בכל הקשור לתוכן שיווקי התוכנית תהיה תחת פיקוח מיוחד
בתוכנית הופיע מפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ, המשמש כיום יועץ למולטילוק, והציג את מוצרי החברה ■ ערוץ 10: קיבלנו את פניית הרשות השנייה וענינו עליה
אקס פקטורהרשות השנייהלי-אור אברבךפרסום בטלוויזיהפרסום סמויקוקה קולהקנסותקשת 12רגולציהרשת 13