קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"
קולנוע הוא גן עדן למפרסמים - אנשי המקצוע פשוט מחמיצים את הפוטנציאל שלו
התוכנית רשמה רייטינג ממוצע של 11.7%, אך כדי להצדיק את ההשקעה היה עליה להניב לפחות 20% ■ בערוץ 10 מסרבים להגדיר את ההפקה כ"כישלון" - אך מודים כי אם יוחלט לחזור לעונה שנייה יידרשו שינויים מהותיים
"כוכב נולד" עונה חדשה, ד' 21:00, ערוץ 2
כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה
מדובר באחד הקנסות הכבדים ביותר בתולדות הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה מצאה כי התחנה העלתה ריבוי של תכנים פרסומיים למותגים סנו ופמפרס במהלך התוכניות ■ לתחנה יש אפשרות לערער על הקנס
משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת
הרשות השנייה מצאה בשתי תוכניות ששודרו בתחנה חשיפה פרסומית מוגזמת למותגים סנו ופמפרס
לטענת הרשות השנייה, בתחרות היתה חשיפה מוגזמת לתכשיטי ה.שטרן ולמותג של מעצב האופנה דני מזרחי
המועצה פתחה בהליך בירור מול ערוץ 24 בעניין התוכן השיווקי בתוכנית ■ טוענת כי בשבועות האחרונים נכללו בתוכנית אזכורים למותגים שלושת האופים ושופרסל ישיר - זאת לכאורה בניגוד להוראות רישיון הערוץ
עפ"י יפעת בקרת פרסום, שווי פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול", בה היא משמשת כנותנת חסות מרכזית, עמד על כ-1.1 מיליון שקל ■ במקום השני - התוכן השיווקי של רשת ZER4U בתוכנית "הרווק"
בשל שקיפות הקירות נחשפו דרכם שלטים מסחריים של חנויות בדיזינגוף סנטר - כך שבשידורים הוטמע תוכן שיווקי סמוי, בניגוד לכללי מועצת הכבלים והלוויין
אתרי המסעדות rest ו-2eat מציעים קופוני הנחה לצד שפע של מידע על תפריטים וכשרות - אבל שוכחים לציין כי מאחורי כתבות התוכן או רשימות ה"מומלצים" עומד לא מעט תוכן שיווקי שרחוק מלהיות אובייקטיבי
מדובר בתוכנית אקטואליה אינטראקטיבית בהגשת עמנואל רוזן, שתשודר מבית המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN ■ בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק לה את התשתית הטכנולוגית תמורת נראות על המסך
הרשות השנייה טוענת לחשיפה מוגזמת למותג בזק בתוכנית ■ בזק היא נותנת החסות המרכזית ל"האח הגדול" זו העונה השנייה ■ עפ"י הכללים, חל איסור כי החברה המעניקה פרס תהיה גם חברה המעניקה חסות לתוכנית
אמיר ברמליאקס פקטורהרשות השנייהלי-אור אברבךניהול וקריירהפרסום סמויקוקה קולהקשת 12רשת 13שחר בן מאיר