תוכן שיווקי

כתבות אחרונות

 

התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"

Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2009

ויקי-קריאייטיב כעתיד הפרסום

תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו

גל אגוזי 06.04.2009

פסטיבל הטלוויזיה מיפ בקאן: התעשייה מחפשת תכנים זולים להפקה ופורמטים מוכחים

רשתות הטלוויזיה שלחו השנה פחות נציגים לפסטיבל, ובתעשייה מחפשים הפקות עם תוכן שיווקי המוזילות עלויות ; המשבר הכלכלי משפיע גם על התכנים: הלהיטים במיפ השנה - תוכניות לשיפור מצב הרוח

אבי ארמוזה, קאן 01.04.2009

מזרן עמינח ומיץ ספרינג ב"הישרדות" - הם מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של פברואר

Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו ; במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2009

רשת ABC מהמרת על פיילוטים של סדרות קומיות על המשבר בוול סטריט

הסדרה "מפוטרים", שמתוארת כ"חברים" של העידן שלאחר העידן הגאות הכלכלית, תנסה גם לשווק תוכן שיווקי - של מוצרים זולים כמובן

אדוורטייזינג אייג' 12.03.2009

בנק הפועלים ב"משפחה חורגת" - התוכן השיווקי המוצלח בינואר

חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" ; במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2009

הריאליטי הקפיץ את התוכן השיווקי בטלוויזיה: זינק ב-13% ל-111 מיליון שקל

כך עולה מסיכום 2008 של חברת Effect-TV ; כ-43% מהתוכן השיווקי בשנה החולפת התקיים בתוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת, כאשר "האח הגדול" מוכתר כמהלך התוכן השיווקי המוצלח ביותר של השנה

אורי רודריגז-גרסיא 17.02.2009

התוכן השיווקי המוצלח של דצמבר: פעילות בזק בתוכנית "האח הגדול"

בזק וקשת בלטו החודש במדד BCE של Effect-TV: פעילות "האח הגדול" עם נוקיה הגיעה למקום השני; "משפחה חורגת" עם אלון גל, ששכנע לדבר בטלפון הקווי - במקום החמישי

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

"שוק היצירה מסוגל לעמוד בכל מחוייבויות ההפקה של זכייניות הטלוויזיה"

כך טוען המפיק אייל מלובן בחוות-דעת שהכין עבור הרשות השנייה, בהמשך לטענות של זכייניות הערוצים המסחריים כי יש מחסור בהפקות איכות ; עוד נכתב בחות-הדעת כי יש צורך בשקיפות בתחום התוכן השיווקי

יעל גאוני 19.01.2009

התוכן השיווקי המוצלח של אוקטובר: הפעילות של בזק בתוכנית "האח הגדול"

חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג ; הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

התוכן השיווקי המוצלח של ספטמבר: המותג מי עדן בתוכנית "האח הגדול"

Effect-TV: פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מתאפיינת בכך שהיא מכילה אלמנטים מכירתיים, בניגוד לפרסום התדמיתי המקובל בז'אנר ; במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2008

התוכן השיווקי המוצלח של אוגוסט: רשת הקולנוע גלובוס בתוכנית "רוקדים עם כוכבים"

חברת Effect-TV: הפעילות בוצעה באמצעות זוגות הרקדנים שבחרו את השיר האהוב עליהם מהסרט "מאמא מיה" והופיעו איתו בתוכנית ; במקום השני: מותגי הבירה הייניקן וגולדסטאר בתוכנית "שגב בא לבשל"

ענת ביין-לובוביץ‏' 23.09.2008

   12345678910   

   נמצאו 156 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 10