בלי לשרוף צמיג אחד הוא עצר את "אובר" והביא סיכוי לפתרון בעית התחבורה היהודית
אודי אדירי בפסגת הנדל"ן של "גלובס": "מטרופולין תל-אביב ימנה מעל 5 מיליון אנשים, ולכן צריך לקדם קווי תכנון של מטרו" ■ מנכ"ל נת"ע מבטיח: עבודות הרכבת הקלה בקו האדום יושלמו עד אוקטובר 2021
מדבר על סוף עידן המכונית ומקים בתל-אביב מגרשי חניה המוניים
משרד התחבורה מתכנן לעודד שימוש בתחבורה ציבורית במקום רכב פרטי והפחתת מספר הנפגעים בתאונות דרכים ■ משרד האנרגיה והמים מבקש להרחיב את היצע השימוש בגז טבעי ולצמצם את הביקושים לחשמל
מערך משולב של רכבת תחתית וקלה בסגנון ברלין? איזה ספין מדהים ומשעשע
המשרד מרחיב את הרפורמה שהונהגה מתחילת ינואר בת"א, ירושלים, חיפה ובאר-שבע - לכל היישובים בארץ ■ מדובר בהוזלת מחיר החופשי חודשי והיומי - והשקתם בכל היישובים הארץ שעד כה לא זכו למנויים
משרד התחבורה "בעד" תחבורה אלטרנטיבית. אז הוא שולח קטנועים להתחרות עם אוטובוסים
מי שרוצה לשלוט בחופש ניידות של אזרחים, לא מוריד מחירים
"ריידר" מגיבה מהר להזמנה, אבל זה לא מבטיח דבר לגבי הזמן שיעבור עד שהנוסע יקבל מונית. קשר עם נהג? תשכחו מזה, אפשר לדבר עם רק עם התחנה, ולך תסביר להם מי אתה ומה אתה רוצה
מדובר בתקציב הפיתוח הגדול ביותר שאושר עד כה לרכבת ישראל ■ אחד הפרויקטים הגדולים הכלולים בתקציב הוא מיזם הסבת רשת הרכבות לחשמל ורכש רכבות חשמליות
להפסיק מיד לדבר על "אובר", ולהתחיל לדבר על "תחבורה שיתופית"
העירייה טוענת כי "קרקעות מופקעות ללא פיצוי", כי יש פגיעה בגנים בעיר, וכי התוכניות אינן מתואמות עם אמצעי תחבורה אחרים ■ נת"ע: נפעל להפחית חששות התושבים
בזכות הוויכוח על uberX חזר נושא התחבורה לכותרות ■ אולי פתאום ישימו לב כמה יקר להחזיק פה מכונית; אולי יתחילו לשאול - מה קורה עם התחבורה הציבורית; ומי מרוויח מתעשיית המיליארדים ששודדת משפחות בישראל לאור היום
תחבורה שיתופית בישראל? שר התחבורה לא מפחד מנהגי המוניות הוא מפחד לאבד כוח
60% עלייה נרשמו בפניות למידע על זמני אוטובוסים, אך לגבי מספר הנוסעים באוטובוסים, משרד התחבורה עוד לא הספיק להעביר נתונים
ועדת הכספים אישרה היום את ההוזלה ואפילו חברי הכנסת מהאופוזיציה שיבחו
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתשתיות תחבורה