המכרז בתוואי הרכבת לירושלים מתייחס לקטע ג' בו אמורה הקבוצה הזוכה להקים מנהרה באורך של 11.6 ק"מ, גשר באורך של 150 מטר ומנהרה נוספת באורך של 1.1 ק"מ
"לבדוק האם התוצאה לא היתה מכוונת" * סימנס זכתה במכרז שעשוי להגיע ל-900 מיליון אירו
כחלק מהתוכנית הלאומית להקמת מסילת ברזל בין אשקלון לב"ש, באורך של 63 ק"מ
היקף העבודות הכולל הוא מיליארד שקל והן יימשכו 4 שנים; צפויה להתקשר עם יותר מחברה אחת כדי להאיץ את קצב העבודות
יסלל כביש בין מחלף שפיים למחלף רעננה דרום ותונח מסילה עבור רכבת ישראל - מסילת השרון
הקטע הצפוני מצומת ברקאי ועד מחלף עין תות, ייסלל ברובו ע"י החברה; תממן העלות - 150 מ' ד'
העבודות כוללות חפירת צמד מנהרות באורך של 5 ק"מ, שיחברו את צומת הקריות, הצ'ק פוסט, עם היציאות הדרומיות של חיפה
תוכל להגיע להספק מקסימלי של 800 מגה-וואט; דליה אנרגיה צפויה להפעיל התחנה בסוף 2008
תשקיע 110 מיליון שקל; מצטרף לפרויקט כולל שבמסגרתו מקימה הרכבת 7 הפרדות מפלסיות נוספות בקטע שבין נען לבאר שבע
ביה"ד האיזורי לעבודה בת"א הורה לשלול פיצויי פיטורים בשיעור 60% ממנהל מסחרי לשעבר בריבוע הכחול ישראל, משום שפוטר לאחר שהתגלו לגביו עבירות משמעת חמורות חוזרות ונשנות.
"הקו אדום" כבר אינו בדיחה. אחרי חמש דחיות במכרז הכושל להקמת הרכבת הקלה בת"א, הוא יוצא לדרך, עם אלף שינויים ועם שלוש קבוצות שנלחמות עליו. איך זה קרה? איזה בי"ס עשתה ירושלים לתל-אביב, ומי "אשם" בהצלחה?
הקבוצה מורכבת מתה"ל מהנדסים וחברת האוטובוסים קווים
יימשכו העבודות להקמת גשר הרכבת הקלה; הוועדה המחוזית תדון בעמידות הגשר ברעידות אדמה
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה