שתי חברות ממשלתיות - הרכבת והחברה הלאומית לדרכים - מצוידות בתוכניות רב-שנתיות להשקעה של למעלה מ-40 מיליארד שקל
הוויכוח על אורך התחנות התת-קרקעיות ברכבת הקלה אומנם ראוי, אך אסור שסכסוך מבית יביא לבריחת המשקיעים והחלום
המו"מ בין דרך ארץ למדינה נמשך כבר יותר משנתיים וחצי; בין המדינה לבין דרך ארץ התבררו מחלוקות רבות ומהותיות לעניין ההסכם
משרד התחבורה כינס מסיבת עיתונאים לטקס החתימה על ההסכם לבניית הקטע הצפוני בכביש חוצה ישראל, למרות שעוד לא הושגה הסכמה לגבי מספר מחלוקות משפטיות
בתחילת החודש הודיע סמי עופר כי בכוונתו לתרום 20 מיליון דולר להקמת בניין נוסף במתחם מוזיאון תל-אביב לאמנות, בתמורה להבטחה שהמוזיאון ייקרא על שמו
"נחסוך 100-110 מיליון שקל בלבד" * ועדת המכרזים החליטה להקטין את גודל התחנות ב-35 מטר
תחליף את אצטדיון קרית אליעזר, ותכיל 32 אלף צופים; בסמוך יוקם אולם ספורט רב-תכליתי
האקליפטוסים משמשים חלופה לכריתת יערות; הערכות: פוטנציאל הכנסות של 1,200 דולר לדונם וצמצום ייבוא העץ ב-20% תוך 10 שנים
חברת הבקרה קבעה, כי חסרים 10 מיליארד שקל ליישום תוכנית הפיתוח; באוצר יש נכונות לאשר את הסכום; "מדובר בליקויים וחריגות פוטנציאליים"
מוזיאון ארצות המקרא יורחב וייבנה בניין לרשות העתיקות
בצלאל סמוטריץ'פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה