בני נוער

כתבות אחרונות

 

השלב הבא של ליברמן: הצהרת נאמנות למדינה - מגיל 16

שר החוץ ליברמן מקדם הצעת חוק "נאמנות" נוספת, לפיה יהיה על כל בני ה-16 להצהיר נאמנות למדינת ישראל, או שלא יוכלו לקבל תעודת זהות כחולה

אתר חדשות ערוץ 2 11.10.2010

דור הפייסבוק

שיר היא מצטיינת תיכון ומתגייסת ליחידה יוקרתית. זה ממש לא ניכר בשיח-פייסבוק שלה

יזהר שי 13.09.2010

61% מבני-הנוער העבירו צפייה בתוכניות טלוויזיה לאינטרנט

כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר

נועה פרג 27.08.2010

הגנה בשלט רחוק: כך תעקבו אחרי ילדיכם באינטרנט

ניטור של שיחות הצ'אט מאפשר לעקוב אחר הסכנות האורבות לילדים ברשת - ולהגן עליהם מפני פדופיליה, תכנים אלימים והונאה ■ "גלובס" בודק מה כוללות התוכנות החדשות

אפרת אהרוני 19.08.2010

אקזיט במדי חאקי

שאגות השמחה, ודמעות בני הנוער הזכירו לי יזמי היי-טק שזכו לאקזיט מוצלח

יזהר שי 01.08.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

גולף נכנסת לתחום האופנה לנוער ומרחיבה את האקססוריז

אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת

אילנית חיות 30.06.2010

כפר הנוער של קוקה-קולה יתקיים השנה בשיתוף פייסבוק

לבני-הנוער בכפר יחולקו צמידים עם משדרי RFID, שבאמצעותם יוכלו לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם בזמן אמת

נועה פרג 28.06.2010

מחקר: האינטרנט הוא מקור המידע העיקרי של 82% מבני-הנוער

ממחקר שערך משרד הפרסום ‏Teenk‏ בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל‏

‎‎חגית ברונסקי‏ 27.06.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

Ellacomm ו-וואלה ישקיעו מיליון שקל בערוץ אינטרנט חדש

הגישה לערוץ UGLY TV תהיה בחינם, והוא ימוקד לצעירים בגילאי 14-25 וישדר 24 שעות ביממה כערוץ לכל דבר עם לוח שידורים מתוכנן ומובנה הכולל גם תוכניות רכש מהעולם

‎‎לי-אור אברבך‏ 16.05.2010

מרד המזוזות הגדול

יש להן משמעות יהודית עמוקה, התנגדות התיכוניסטים אליהן היא מסר חברתי חמור כלפי החרדים

מתי גולן 14.05.2010

מתחילת 2010 נרשם זינוק בצפייה בטלוויזיה בקרב בני-נוער

זאת למרות התחזקות האינטרנט והסלולר והצפי כי אלה יגזלו את תשומת-לב הצעירים ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"ל הוועדה למדרוג, משייכת את העלייה בצפייה בין היתר ליכולת של בני-הנוער לצפות בשני מסכים בו-זמנית

לי-אור אברבך 02.05.2010

מחקר: שליש מהנוער בארה"ב שולחים יותר מ-100 הודעות SMS ביום

על-פי מחקר של Pew, הודעות הטקסט הפכו לאמצעי התקשורת הפופולרי ביותר בין בני-הנוער - יותר משיחות טלפון, מסרים מיידיים או רשתות חברתיות

שירות גלובס 21.04.2010

מיקרוסופט הכריזה על סלולריים ראשונים שלה - KIN

שארפ תייצר את המכשיר שיתמקד בבני נוער עם שירותי רשת חברתיים ■ המכשיר יושק במאי בארה"ב ובהמשך באירופה

צחי הופמן 12.04.2010

נאבקים בשכרות: שוטר יוכל להחרים משקאות מקטין

הצעת החוק של ח"כ יריב לוין היא חלק מהצעת חוק המאבק בשכרות, המאחדת מספר הצעות חוק פרטיות וממשלתיות הנוגעות למאבק בשתיית אלכוהול ■ "נעביר מסר לקטינים: אלכוהול - מחוץ לתחום"

שירות גלובס 17.03.2010

   1234567891011   

   נמצאו 174 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988