בני נוער

כתבות אחרונות

 

הפרזנטור החדש של וולמארט: אליל הנוער ג'סטין ביבר

במסגרת השותפות תשיק ענקית הקמעונאות ליין של מוצרים הנושאים את שמו של הזמר

אדוורטייזינג אייג' 03.11.2010

מי אשם שהילדים שמנים?

תעשיית המזון חייבת לאמץ את המאבק בהשמנה כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלה

אדוה הימן 14.10.2010

השלב הבא של ליברמן: הצהרת נאמנות למדינה - מגיל 16

שר החוץ ליברמן מקדם הצעת חוק "נאמנות" נוספת, לפיה יהיה על כל בני ה-16 להצהיר נאמנות למדינת ישראל, או שלא יוכלו לקבל תעודת זהות כחולה

אתר חדשות ערוץ 2 11.10.2010

דור הפייסבוק

שיר היא מצטיינת תיכון ומתגייסת ליחידה יוקרתית. זה ממש לא ניכר בשיח-פייסבוק שלה

יזהר שי 13.09.2010

61% מבני-הנוער העבירו צפייה בתוכניות טלוויזיה לאינטרנט

כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר

נועה פרג 27.08.2010

הגנה בשלט רחוק: כך תעקבו אחרי ילדיכם באינטרנט

ניטור של שיחות הצ'אט מאפשר לעקוב אחר הסכנות האורבות לילדים ברשת - ולהגן עליהם מפני פדופיליה, תכנים אלימים והונאה ■ "גלובס" בודק מה כוללות התוכנות החדשות

אפרת אהרוני 19.08.2010

אקזיט במדי חאקי

שאגות השמחה, ודמעות בני הנוער הזכירו לי יזמי היי-טק שזכו לאקזיט מוצלח

יזהר שי 01.08.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

גולף נכנסת לתחום האופנה לנוער ומרחיבה את האקססוריז

אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת

אילנית חיות 30.06.2010

כפר הנוער של קוקה-קולה יתקיים השנה בשיתוף פייסבוק

לבני-הנוער בכפר יחולקו צמידים עם משדרי RFID, שבאמצעותם יוכלו לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם בזמן אמת

נועה פרג 28.06.2010

מחקר: האינטרנט הוא מקור המידע העיקרי של 82% מבני-הנוער

ממחקר שערך משרד הפרסום ‏Teenk‏ בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל‏

‎‎חגית ברונסקי‏ 27.06.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

Ellacomm ו-וואלה ישקיעו מיליון שקל בערוץ אינטרנט חדש

הגישה לערוץ UGLY TV תהיה בחינם, והוא ימוקד לצעירים בגילאי 14-25 וישדר 24 שעות ביממה כערוץ לכל דבר עם לוח שידורים מתוכנן ומובנה הכולל גם תוכניות רכש מהעולם

‎‎לי-אור אברבך‏ 16.05.2010

מרד המזוזות הגדול

יש להן משמעות יהודית עמוקה, התנגדות התיכוניסטים אליהן היא מסר חברתי חמור כלפי החרדים

מתי גולן 14.05.2010

מתחילת 2010 נרשם זינוק בצפייה בטלוויזיה בקרב בני-נוער

זאת למרות התחזקות האינטרנט והסלולר והצפי כי אלה יגזלו את תשומת-לב הצעירים ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"ל הוועדה למדרוג, משייכת את העלייה בצפייה בין היתר ליכולת של בני-הנוער לצפות בשני מסכים בו-זמנית

לי-אור אברבך 02.05.2010

מחקר: שליש מהנוער בארה"ב שולחים יותר מ-100 הודעות SMS ביום

על-פי מחקר של Pew, הודעות הטקסט הפכו לאמצעי התקשורת הפופולרי ביותר בין בני-הנוער - יותר משיחות טלפון, מסרים מיידיים או רשתות חברתיות

שירות גלובס 21.04.2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 224 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 14