עפ"י הסקר שפרסמה ICQ, כ-28% מהפעילים ברשתות חברתיות העידו כי הם משתמשים באפליקציות הצ'אט שברשתות, ואילו 53% הצהירו כי הם מעדיפים את תוכנות המסרים המידיים
נשיא ארה"ב הזהיר בני-נוער מפני העלאת תכנים אישיים ברשתות החברתיות, ואמר כי הדבר עלול לחזור לרדוף אותם בשלב מאוחר יותר בחייהם - למשל כשיחפשו עבודה
כשחמישית מהילדים סובלים מהשמנת יתר, חוגי ספורט ותנועה הם בגדר הכרח ■ הפעילות הגופנית היא הדרך האולטימטיבית לגילוי מוקדם של בעיות מוטוריות, לקויות אורתופדיות ובעיות יציבה
דורשת לשנות את סיווג התוכנית מכזו שאינה מתאימה לצפיית ילדים בגילאי 8 ומטה ל"בלתי מתאימה לצפייה לגילאי 14 ומטה" - זאת בעקבות סצנות של שימוש בסמים, אלימות ואלימות מינית
בעוד האתרים לבני-נוער ולמבוגרים לא מפצחים את הקוד, המונה הווירטואלי דופק
מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר
עמדות אינטרנט וקונסולות משחקים - כך מחזרות הספריות של היום אחר בני-הנוער
בכירים בחברה העולמית שוקלים להעתיק את הקונספט של כפר הנוער הישראלי למקומות נוספים בעולם
מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
הקמפיין, שבוצע בהתנדבות ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב
המהלך ילווה בפעילות שיווקית נרחבת בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, כולל קמפיין שיעלה בטלוויזיה ובקולנוע ויתקשר את הסדרה "תיכון השיר שלנו" בנוסף יעלה הערוץ תוכנית חדשה של טל ברמן, "תרבות רעה"
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
"האח הגדול" בראש טבלת התוכניות שאין לפספס בתקופה זו, עם 20% מכלל הנשאלים - אך לעומת 49% ל"הישרדות" בסקר הקודם להורדת הסקר המלא
כך מגלה מחקר שנערך לאחרונה במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת UCLA שבלוס אנג'לס
אינסטגרם (Instagram)דור ה-Zחיסון לקורונהטיקטוקמשרד הבריאותנגיף הקורונהניסוי קליניפייזרפייסבוקרשתות חברתיות