גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
קמפיין AIG / אורן דאי
AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
  
 
ילדים עם סמארטפון / צילום: Shutterstock
45% מהצעירים לא מרוצים מסיקור בעיותיהם בתקשורת
כך עולה מסקר, שנערך עבור פרויקט הצעירים הישראלי NET-MED, אשר יוצג בכנס שדרות לחברה וידידות ■ על פי הסקר, אתר YNET נתפס על-ידי הצעירים כמהימן ביותר לקבלת מידע חדשותי, ומיד אחריו ערוץ 2
  
 
קמפיין מילקי / צילום: יחצ
הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות
  
 
קמפיין נעם של טרה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011
  
 
ניקול ראידמן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
  
 
כרטיס אשראי קניות / צלם: פוטוס טו גו
סקר המועצה לצרכנות: חשבתם שהצרכן לא פראייר? טעיתם
הסקר מגלה מודעות נמוכה לזכויות צרכניות ונכונות דלה לגלות מעורבות: כ-80% מהצרכנים לא השתתפו בהפגנה בנושא צרכנות, ו-61% מעולם לא השתתפו במחאה צרכנית ברשת
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
  
 
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
  
 
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי
הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין בזק / צילום:יחצ
הפרסומת לבית החכם של בזק - הכי זכורה ואהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: זו הפעם השנייה שהפרסומת בכיכובו של גידי גוב מובילה את שני הדירוגים
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 570 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988