גליקמן נטלר סמסונוב

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
גיל סמסונוב, יו''ר איגוד חברות הפרסום / צילום: איל יצהר

"העיניים שלנו נפקחו ולא רק מהתחרות מהייטק. ככה אי-אפשר להמשיך": גיל סמסונוב מדבר על הטלטלה בענף הפרסום

בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2021
קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל / צילום: אלעד שרון

שלוש סמנכ"ליות בגליקמן מובילות באוניברסיטאות מהלך לעידוד גיוס עובדים לענף הפרסום

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2021
יגאל עזרא / צילום: רועי פרי

שינויים בצמרת פובליסיס: יגאל עזרא מונה לסמנכ"ל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי

יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2021
רונן גולדשמיט, מנכ”ל גליקמן שמיר סמסונוב / צילום: תמונה פרטית

יש על מה לבנות: גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה • על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA ו-LEAD אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2021
דורון לוינשטיין / צילום: יח"צ

דורון לוינשטיין ינהל את השיווק הדיגיטלי בגליקמן-שמיר-סמסונוב

בתפקידו האחרון שימש לוינשטיין כמנהל השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית (קוקה-קולה) בישראל ובחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
מימין: עדי ברונר, גיל סמסונוב, רונן גולדשמידט ויגאל שמיר / צילום: גליקמן־שמיר־סמסונוב

משרד גליקמן-שמיר-סמסונוב עובר שינוי מבני

לגלובס נודע כי במבנה החדש ימונה גיל סמסונוב לתפקיד יו"ר פעיל, שימשיך לקחת חלק בניהול לקוחות (בין היתר יועברו לאחריותו חלק מלקוחותיו של גליקמן ז"ל) • יגאל שמיר ורונן גולדשמידט ימונו למנכ"לים משותפים, כאשר שמיר ממונה על התוצר הקריאטיבי, וגולדשמידט יישא באחריות לפן העסקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
חנן גליקמן ז"ל / צילום: תמונה פרטית

"חנן גליקמן הוא האדם היחיד שהיה מחליט, והיקום כבר התיישר"

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו במפתיע הפרסומאי חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • מותו היכה בתדהמה רבים משותפיו לדרך, ולא רק אותם • גלובס אסף כמה מחבריו כדי שיספרו על האדם, אישיותו המיוחדת ומורשתו

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2021
גליקמן חנן / צילום: עינת לברון

חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הלך לעולמו

גליקמן ייסד את משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לפני כ-30 שנה • גיל סמסונוב ספד לו הערב ואמר: "אנחנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי"

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2020
חנן גליקמן, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, רונן גולדשמידט ורועי גפן / צילום: איל יצהר

עידן חדש: גליקמן-שמיר-סמסונוב יעבור לבעלות מלאה של קבוצת פובליסיס 

השותפים הישראלים במשרד גליקמן-שמיר-סמסונוב חתומים על חוזי ניהול לארבע שנים לפחות • וגם: טמפו משקאות עדכנה על צירופם של שלמה זהר ואיריס בק לדירקטוריון החברה • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2020
מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר

אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
רותם סלע בקמפיין של טורנדו / צילום: יח"צ

אין חדש תחת השמש: מזגני טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

גליקמן שמיר סמסונוב זכו מחדש בתקציב שירותי בריאות כללית

המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

מסתמן: גליקמן ומקאן העפילו לשלב ההתמחרות במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית

בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020

   1234567891011   

   נמצאו 165 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988