גליקמן נטלר סמסונוב

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
רותם סלע בקמפיין של טורנדו / צילום: יח"צ

אין חדש תחת השמש: מזגני טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

גליקמן שמיר סמסונוב זכו מחדש בתקציב שירותי בריאות כללית

המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

מסתמן: גליקמן ומקאן העפילו לשלב ההתמחרות במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית

בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

החזרה לשגרה מתניעה מחדש מהלכים: תנובה מזון תצא למכרז על תקציב הפרסום

ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

ארבעה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב שירותי בריאות כללית

מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל

במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2018
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2018
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי

גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר

התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום

הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2018
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי

דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל

הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב

מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017

   12345678910   

   נמצאו 153 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988