גליקמן ייסד את משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לפני כ-30 שנה • גיל סמסונוב ספד לו הערב ואמר: "אנחנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי"
השותפים הישראלים במשרד גליקמן-שמיר-סמסונוב חתומים על חוזי ניהול לארבע שנים לפחות • וגם: טמפו משקאות עדכנה על צירופם של שלמה זהר ואיריס בק לדירקטוריון החברה • השיחה
זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה
התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום • היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין של שירותי בריאות כללית הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית
בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות
משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה
ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה
מקאן ת"א, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וגליקמן-שמיר-סמסונוב מתמודדים על תקציב קופת-החולים הגדולה בארץ, שהיקף הפרסום שלה עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה
בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה
תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל
במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה
משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
אדלר חומסקיגיל סמסונובאירועים ומינוייםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום