גליקמן שמיר סמסונוב

כתבות אחרונות

 

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט

התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

יופלה "שטוזים" - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, הבנק הבינלאומי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2009

עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של רנו - ירוויח כ-500 א' ש'

(עדכון) אתמול דווח כי רוזנבלום יוביל את המיתוג מחדש של רכבי רנו בישראל ■ זו הפעם הראשונה בה מאשרת יצרנית הרכב הצרפתית למשווק להשתמש בפרזנטור מקומי ■ היקף הקמפיין באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב - 12 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 26.11.2009

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן

היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת לדואר ישראל עם אלי ומריאנו היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ שתי הפרסומות - לבנק הבינלאומי ולדואר ישראל - הן מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב

יניב פוהורילס 01.11.2009

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: דואר ישראל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

הדור הבא של המשקאות: בירה ללא אלכוהול וקולה מרכיבים טבעיים

תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף

גיל סמסונוב ויובל גרופי 30.09.2009

12. גליקמן-נטלר-סמסנוב

על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, פרידה מכמה תקציבים והתמודדות עם משברים

23.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

תפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה הוצע לגיל סמסונוב

סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שימש בעבר כיועצו של בנימין נתניהו ומקורב לשר התקשורת משה כחלון ■ בין המועמדים לחברי המועצה: יוסי אליטוב, יעקב שחם, שי בזק, אביהו מדינה ואמנון לורד

ענת ביין-לובוביץ' ויעל גאוני 27.07.2009

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11