גליקמן שמיר סמסונוב

כתבות אחרונות

 

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב רוכב על טרנד הדיגיטל: מצרף את רועי גפן

גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2010

תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז

היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2010

תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן

חגית ברונסקי 19.06.2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24.05.2010

מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה

משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

חברת נירלט השקיעה 2.5 מיליון שקל במהלך שיווקי לפסח

המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי ■ כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה

שירות גלובס‏ 28.02.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

גיל סמסונוב ל"פירמה": "אני לא צריך להתנצל על הקשרים שלי"

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב ואחד האנשים הכי מקושרים פוליטית בתעשיית הפרסום, עונה בראיון למגזין "פירמה" לכל המקטרגים - ומודה: "עד לפני 5 שנים לא הייתי שלם עם המשרד"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה

על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2009

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 11