דור ה-Z

כתבות אחרונות

 
צעירים בעבודה / אילוסטרציה: Shutterstock, ImageFoto

הצצה לראש של הצרכנים הבאים שיניעו את הכלכלה הישראלית

בני הדור ה־Z בישראל בגילאי 16-28 מעדיפים לבקר בחנויות פיזיות, נעזרים בכלי בינה מלאכותית כדי לקבל החלטות קנייה, ומאמינים למשפיענים לא פחות מאשר לחברים ולבני משפחה - כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת ויזה • והכי חשוב: אל תגעו להם בסמארטפון

גלית חתן 15.09.2025
עמודי האינסטגרם של ''מתחת לרדאר'' ו־yominews / צילום: צילומי מסך

ממים ופתיונות זעם: האינסטגרם החליף את המהדורה המרכזית

מדי יום, וביתר שאת מתחילת המלחמה, עמודי חדשות אלטרנטיביים עם מאות אלפי עוקבים מתווכים את המציאות לדור הצעיר כמעט באופן בלעדי • הם משתמשים בהומור ובשפה יומיומית ולרוב גם ללא פילטרים או צנזורה • אלא שהמהפכה הזו אינה חפה מסכנות: האלגוריתם נוטה להציג בעיקר תכנים שמעוררים תגובה רגשית ומחריפים את הקיטוב - ומעל לכל מרחפת השאלה מי, אם בכלל, אחראי לאמינות המידע

יובל פסו וסמדר כלאב 09.08.2025
הפקולטה לניהול. כך תשפיעו על הדור ששולט בכוח קנייה של מאות מיליארדי דולרים / צילום: Shutterstock

משנים מהיסוד את המציאות הצרכנית: כך תשפיעו על הדור ששולט בכוח קנייה של מאות מיליארדי דולרים

בני דור ה-Z אינם מסתפקים בצריכת מוצרים, אלא רואים עצמם שותפים ליצירת ערך ומעוניינים להשפיע • המפתח להצלחה בעידן החדש אינו טמון בעוד קמפיין גלובלי מבריק, אלא באימוץ אסטרטגיה עמוקה ומתמשכת וביכולת לדבר ולהתחבר באופן מקומי ואותנטי • כך תעשו את זה נכון

נגה גור-אריה גולן 19.07.2025
אילוסטרציה: Shutterstock

התחרות של המותגים היא על 6 שעות מדיה ביום. כך הם יוכלו לנצח

צפייה בטלוויזיה, גלישה ברשתות החברתיות ובאינטרנט לצד האזנה למוזיקה - כל אלה מתכנסים כיום לשש שעות בממוצע של צריכת מדיה, שבהן למפרסמים יש הזדמנות להגיע לכיס של הצרכנים • הדוח השנתי של חברת הייעוץ דלויט מציע כיצד לעשות את זה

גלית חתן 08.05.2025
mask tasking / צילום: Shutterstock

נקמת העובדים על החזרה למשרד: הם רק נראים עסוקים

עובדים מסתובבים במשרד עם לפטופ פתוח, מקלידים במרץ, מקיימים שיחות שנשמעות חשובות, אבל לא באמת מדברים עם מישהו • תופעת "זיוף היעילות" תופסת תאוצה, במיוחד בקרב צעירים שהעדיפו לעבוד מהבית • איך תפעלו כמעסיקים?

סתיו ליבנה 14.04.2025
אירוע חשיפת החברות המשתתפות בכנס, לאס וגאס / צילום: נבו טרבלסי

זיהוי דיפ פייק וסיוע רגשי: תערוכת CES נפתחת, עם דגש על צורכי הדור הצעיר

תערוכת הטכנולוגיה המשפיעה בעולם יוצאת לדרך: מאות חברות יציגו את הפיתוחים שיעצבו את חיינו בשנים הקרובות • מוצרים חדשניים מנסים לשפר את איכות השינה ואת הרגלי התזונה של הצרכנים, ואף לספק להם כתף תומכת • ויש גם פתרונות להתמודדות עם סכנות ה־AI

נבו טרבלסי, לאס וגאס 06.01.2025
יפית מנטין, סמנכ''לית השיווק של נספרסו ישראל / צילום: שלומי יוסף

מיינדפולנס וקפה פונקציונלי: כך מבקשת נספרסו להגיע לטיקטוק

יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל, דיברה בוועידת ישראל לעסקים של גלובס על יוזמות שיווק חדשות שפונות לדור ה-Z, החל מתשומת-לב ללגימת הקפה בבוקר ועד לכוס נשיאה פוטוגנית

אסף גלעד 03.12.2024
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
בני נוער מתנדבים במשק חקלאי בזמן המלחמה. מהסקר עולה שרבים מהצעירים מאמינים בחוזקה של המדינה / צילום: יח''צ

דור ה־Z במלחמה: מעדיפים מותגים תוצרת ישראל שתורמים למדינה

הדור הצעיר מתגלה כפטריוטי גם בהעדפותיו הצרכניות אך מחושב כלכלית לאור המצב במדינה, כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב בני 16־25 • גיל סמסונוב, יו"ר גליקמן שמיר סמסונוב ומיוזמי הסקר: "הדור האוניברסלי עבר מהפך ודומה לדור תש"ח"

גלית חתן 15.02.2024
דוגמה למסר המתאים לצעירים בכל הסגמנטים שנוצר באמצעות AI

איך מסבירים את המלחמה הישראלית לצעירים בארה"ב ובאירופה

ההסברה הבינלאומית צריכה להתמקד באוכלוסייה הנוצרית ובאוכלוסייה המוסלמית המתונה, עם מסרים שמותאמים לבני דור ה־Z ודור ה־Y • שימוש בתוצרי בינה מלאכותית הוא מכפיל כוח משמעותי, אך צריך להיעשות במקביל לתמונות וסרטוני הזוועה מהשטח

מוטי אלבז 06.11.2023
אימוץ מוקדם של חידושים טכנולוגיים חשוב ל־63% מבני דור האלפא / צילום: Shutterstock

נינג'ות דיגיטליות: הצצה לתוך הראש היצירתי של בני דור האלפא

דוח חדש של סוכנות השיווק רזורפיש מגלה מהן ההעדפות של הדור הבא שיחזיק את הארנק ביד • האלפא'ז הם ערכיים אפילו יותר מבני דור ה־Z, מעדיפים את אותם מותגים כמו ההורים שלהם, נמצאים בעיקר ביוטיוב ורואים בגיימינג כלי לבניית עולמות חדשים

גלית חתן 10.08.2023
דוח הטרנדים של דלויט, איך דור ה-Z צורכים מדיה / צילום: Shutterstock

הרגלי הצפייה של דור ה־Z: בינג', מתנתקים וחוזרים

דוח הטרנדים בתחום המדיה הדיגיטלית של חברת דלויט מגלה איך דור ה-Z צופה בתכנים: הם מחבבים גיימינג, האזנה למוזיקה וצפייה בתוכניות ובסרטים לצד תכנים של יוצרי תוכן ברשתות החברתיות

נבו טרבלסי 20.06.2023
מאריסה ג'ו מאייס מתחילה את שבוע העבודה

טרנד הטיקטוק התורן: איך להתמודד עם "שביזות יום א'" של שבוע העבודה

אחרי ההתפטרות השקטה ו-Rage Applying מכתיבה כעת רשת טיקטוק את המונח Bare Minimum Monday - שקורא להתחיל את השבוע בהילוך נמוך • האם המצב בשוק העבודה אכן מאפשר התנהלות כזו, והאם מומלץ לארגונים לאמץ אותה

שירי דובר 06.03.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
מותג האיפור ספורה בתוך סניף KOHL'S. ייצוג קטן בחנויות גדולות / צילום: Shutterstock
קמעונאות | ניתוח

הקמעונאים מדברים על דור ה-Z, אבל כדאי להם להתכונן לדור האלפא

בעוד שהקמעונאים מתרגלים לבינה המלאכותית ומצמצמים חנויות בהתאם לרוח התקופה, מחכה להם משימה חשובה לא פחות: היערכות לאינטראקציה עם דור האלפא שנולד מ־2010 ואילך • 5 תחזיות לשנת 2023 מתוך כנס הקמעונאות המוביל NRF שנערך החודש בניו יורק

עומר וידן 31.01.2023

   12345   

   נמצאו 65 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5