כ-70 עובדים טוענים בפנייה לבית הדין לעבודה כי נציגות העובדים וההסתדרות הדירו נציגים מהדיונים, פעלו במשוא-פנים ועשו כל מה שניתן על מנת להגיע להסכם קיבוצי שלא בהסכמה עם פרטנר
החברה הגיעה למיליון מנויים ויוצאת במבצע אגרסיבי בשוק העסקי
פרטנר מנהלת מו"מ לצירוף אקספון שבבעלות בצלאל לרשת שלה ■ במקביל מנהל בצלאל מגעים גם עם פלאפון
המבצעים שהציעו שתי החברות בחודש החולף גרמו לטלטלה עזה בענף הסלולר והובילו אלפי לקוחות לנטוש את חברות הסלולר הוותיקות ■ כעת, בעקבות הפסקת המבצעים, מניות פרטנר וסלקום מזנקות בחדות
הוט מובייל צירפה 40 אלף מנויים חדשים בינואר ■ גולן טלקום במקום השני עם 27 אלף גיוסים נטו ■ החברות הוותיקות ממשיכות לאבד מנויים בהיקף שמזכיר את תחילת התחרות ב-2012 ■ מבצע הטלוויזיה של סלקום לא עוזר לה בסלולר
אלפי מנויים נטשו את החברות הוותיקות ועברו להוט וגולן ■ "מבצע הזוגות" של הוט מובייל מציע שני קווי סלולר ב-40 שקל לחודש למשך שנה ■ גולן מציעה קו שני ב-2 שקלים לאחר קו ראשון ב-37 שקל, ועד 6 קווים
הבעיה: הסכומים שגובות חברות הסלולר בשיתוף הרשתות נמוכים משמעותית מעלות ההשקעה השוטפת הנדרשת לתחזוקתן ■ התוצאה: לגולן טלקום ולהוט מובייל נוצר יתרון דרמטי, שיביא קרוב לוודאי לניסיון רכישה של סלקום או פרטנר
אריאל שרייבר תוקף את ההקלות שקיבלו גולן טלקום והוט מובייל וטוען: יש לבטל הסכמי איחוד הרשתות שמוציאים את השוק משיווי-משקל ■ מעריך כי כבר בטווח הבינוני יחל תהליך של מיזוגים בשוק הסלולר, והוא יחזור למבנה הישן
המבצע של גולן משול לנחש חנק שלוחץ על הטרף עד שהוא נופח את נשמתו
על רקע התחרות האגרסיבית בענף, "גלובס" מציין כמה מלכודות שמהן אתם חייבים להיזהר בדרך לניוד הבא או למעבר בין תוכניות בתוך חברת הסלולר: אסור להפלות לקוח קיים, דמי המעבר חוקיים או לא, ומה זה באמת "ללא הגבלה"
מאז כניסת סלקום לטלוויזיה היא איבדה 7,966 מנויי סלולר נטו, פרטנר איבדה 8,968, ופלאפון - 7,648 ■ גולן טלקום גייסה 14,459 לקוחות נטו, והוט מובייל גייסה 9,145 מנויים ■ האם החברות הוותיקות ייקלעו למצוקה?
סלקום לרשות ההגבלים ומשרד התקשורת: כל מטרת המבצע של הוט לשני קווי סלולר ב-40 שקל היא להעביר מסר ולפגוע בניסיון החדירה שלנו לטלוויזיה ■ "במקום להוריד מחירים בטלוויזיה, הוט העדיפה להוריד מחירים בסלולר"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
בכירים בחברות הסלולר מזהירים מפני משבר קשה מאד בענף הסלולר השנה, וחוששים מכך שלקוחות עסקיים גדולים ירצו לפתוח מחדש חוזים קיימים ■ בחדרי-חדרים המנהלים מדברים על תרחישי האימים
כניסתה של סלקום לתחום הטלוויזיה בשבוע שעבר עוררה מחדש את מלחמת המחירים בענף, ושלחה את מניות הסלולר לצלילה חדה ■ לידר שוקי הון: "קשה לראות כרגע טריגר לשינוי או תפנית חיובית. לא בטוח שמוצו הירידות"
אין סיכוי, ולו הקל שבקלים, שפטריק דרהי או מיכאל גולן ייתנו לסלקום להרים ראש ולעשות מהלך שיאיים על התוכנית שלהם ■ בעיני רוחם הם רואים 3 קבוצות תקשורת בלבד - הם ובזק
אלטיס (altice)הוטחברות סלולרחברות תקשורתמיזוגים ורכישותסלולרסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר