התשלום עבור העמידה בתנאי המכרז לדור החמישי ופריסת 250 אתרים תומכים ברחבי הארץ • סלקום ואקספון לא יקבלו בינתיים סכום של 52 מיליון שקל, וזאת עד שאקספון לא תסדיר את ענייני הרישיון שלה מול משרד התקשורת
החנות הראשונה נחנכה היום בקניון עזריאלי בת"א • מנכ"ל קבוצת פוקס, הראל ויזל: "נחולל תחרות בשוק" • מנכ"לית רשת red, שני סייג: "נהיה במקום טוב בטבלת המחירים"
התייבשתם על הקו? החברות ייקנסו: משרד התקשורת הטיל קנסות בסך של כמיליון שקל על חברות תקשורת שחרגו מזמני מענה במוקדים הטלפונים • על הוט מובייל ורמי לוי הושת יותר ממחצית מגובה הקנס הכולל
בזק נדרשת למקצה שיפורים, סלקום מצליחה להתגבר על תדמית העבר, ופרטנר לא מצליחה לבלוט • כך עולה ממדד איכות השירות של חברות הסלולר והאינטרנט, שביצע משרד התקשורת לראשונה • זמני ההמתנה על הקו נותרים גבוהים, במיוחד בהוט מובייל ובאקספון
החברה מדווחת על איבוד של 18 אלף מנויים במגזר הנייח כתוצאה משינוי בספירת המנויים • ה־EBITDA נשחק ברבעון ב־9%, ותזרים המזומנים נשחק ב־38%
במסגרת פעילות צבאית של הירדנים, שובשה הקליטה הסלולרית החודש למשך שבוע בפרטנר, בהוט מובייל ובסלקום, במספר אתרים ברחבי הארץ שממוקמים באזורים גבוהים • שגרירות ישראל בירדן התערבה, וההפרעות שככו, אך לא בטוח שלא יחזרו
ענקית האופנה חוברת לחברת התקשורת בהקמת רשת חנויות למכשירי סלולר ואביזרי תקשורת תחת השם "Red" • איך נולד שיתוף-הפעולה בין השתיים, למה דווקא תחום הסלולר, ומה המשמעות לשוק?
שתי הקבוצות חוברות יחד ומקימות רשת חנויות למכשירי סלולר ואביזרי תקשורת תחת השם "Red" • מדובר בהתרחבות הפעילות של קבוצת פוקס לתחום חדש, נוסף לאופנה, אופנת הבית, ספורט ומוצרי טיפוח, שיעמיק את גיוון הפורטפוליו של הקבוצה
החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים
החברה השלימה הפעלת טכנולוגיית VoLTE בקרב 400 אלף לקוחות על מנת לעמוד בדרישות משרד התקשורת
WE4G המשיכה להוביל את השוק • הוט מובייל סוגרת את הטבלה
החברות, לצד שותפים נוספים, יאתרו סטארט-אפים שמפתחים מוצרים מבוססי דור 5 בסלולר לשם ביצוע פיילוט איתם
WE4G ממשיכה להוביל את הניודים גם בספטמבר • החברות פחות או יותר מדשדשות באותם גיוסים לא משמעותיים • את הטבלה סוגרת הוט מובייל שאבדה 5,100 לקוחות
הוט מובייל הודיעה כי רק לקוחות שיצטרפו לתוכנית ייעודית ויקרה יותר יוכלו לגלוש בדור החמישי • במקביל פלאפון מבהירה כי כל לקוח שיש ברשותו מכשיר תומך יוכל לגלוש בהתאם לחבילה שיש לו
הסכום המצרפי שהחברות תשלמנה יעמוד על 265 מיליון שקל • פלאפון תשלם 88 מיליון שקל ופרטנר והוט-מובייל ישלמו 62 מיליון שקל • שר התקשורת יועז הנדל: "פרישת דור 5 במדינת ישראל תאפשר בין היתר לייצר מנועי צמיחה ותוביל לקידום התעשייה"
הפעילות הסלולרית תרמה להוט עוד 8 מיליון שקלים בהכנסות הרבעון לעומת רבעון קודם ו-6 אלפים מנויים
אלטיס (altice)דלק ישראלהוטחברות סלולרלאומי פרטנרסמור בית השקעותמיזוגים ורכישותפטריק דרהיפלאפוןקיסטון